jillie1994 schreef:NRPS × Arabier trOuwens, de hengst is een goedgekeurde dekhengst en 1e geworden op NK wedsrtijden van Z2
zal wel een aardig duur veulen worden dan, als het waar is wat je hierboven hebt geschreven.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
jillie1994 schreef:NRPS × Arabier trOuwens, de hengst is een goedgekeurde dekhengst en 1e geworden op NK wedsrtijden van Z2
jammes schreef:jammes schreef:
Hoe oud moet het veulen zijn voor hij ingevlochten mag worden
(ook melig door de opmerking) jillie1994 schreef:Ik krijg een veulen omdat ik ermee kan opgroeien! Ik kan hem alles leren, en hij kent mijn gewoontes dan! En was het nou zo moeilijk om die antwoorden te geven?
jillie1994 schreef:Ik laat mijn droom niet door jullie verpesten! Dan zijn jullie er maar tegen! Wacht maar tot je de foto's van hem ziet hoe ik hem verzorg! Jullie zullen versteld staan!! Ik begin wel aan een veulen!
We zijn allemaal heel benieuwd khirshanta schreef:Jillie, niet om één of ander, maar je kunt dus wel een veulen (en een duur veulen) onderhouden en kopen, maar om Wytske huil je dat ze naar een handelaar gaat en nog meer. Heb je je ouders niet kunnen overtuigen dat hier veel meer geld in gaat zitten dan in Wytske?
Als je het veulen dan tóch krijgt, wens ik je er alvast veel plezier mee. Ik ben heel benieuwd hoe ze eruit ziet, en hoe jullie het met elkaar gaan vinden. Ik hoop dat er nog meer paardenmensen in de buurt zijn, waar je raad aan kunt vragen als er iets is dat je wilt weten, en je kunt hier natuurlijk ook vragen stellen. We zullen dan ook in ons achterhoofd houden dat het pas je eerste veulen is.
Tips: Neem de eerste paar keer iemand mee die al eerder een veulen heeft verzorgd. Hij kan misschien zeggen welke aard het dier heeft, en kan je vantevoren tips geven over het hoe en wat. Bovendien is het altijd handig als je voor de eerste keer iets met een veulen doet, dat er iemand bij is die óók dingen zal weten.
Zorg waar je haar stalt, dat ze, als je een tijdje niet zou kunnen gaan vanwege het huiswerk, ook goed verzorgd wordt.
Je kunt altijd dingen hier vragen, of aan mij, en we zullen onthouden dat je nog niet zó veel ervaring hebt.
Veel plezier met je veulen, en plaats veel foto's van haar, en hoe het met jullie gaatWe zijn allemaal heel benieuwd
Jillie1994 schreef:Ik laat mijn droom niet door jullie verpesten! Dan zijn jullie er maar tegen! Wacht maar tot je de foto's van hem ziet hoe ik hem verzorg! Jullie zullen versteld staan!! Ik begin wel aan een veulen!
Fucsia schreef:jillie1994 schreef:NRPS × Arabier trOuwens, de hengst is een goedgekeurde dekhengst en 1e geworden op NK wedsrtijden van Z2
zal wel een aardig duur veulen worden dan, als het waar is wat je hierboven hebt geschreven.![]()

nielsd schreef:Google.nl