en je daarna heel onnozel aankijken van 'wat nou?! iets verkeerds gedaan?!'
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
en je daarna heel onnozel aankijken van 'wat nou?! iets verkeerds gedaan?!'
Dudette_ schreef:en je daarna heel onnozel aankijken van 'wat nou?! iets verkeerds gedaan?!'

Laura24 schreef:Doet bij jullie "zoek gebruiker's berichten" het wel? Zo nee, hoe kan je dan iemands andere berichten bekijken?
Bouwien schreef:*Sjoert, foei ik had nog zo gezegd...niet KNOEIEN.. al dat bloed weer..wat een bende*
haha
dan gaan we los..

Maysie schreef:Hahaha oh geweldig is dit ik lig hier slap van het lachen. Maar hebben jullie paarden geen buikpijn gekregen van dat opgegeten ruitertjehaha
Het zou mooi zijn als we een reactie terug kregen van TSdan gaan we los..
Bouwien schreef:Nou wat dacht je van een WILDE merrie... slaan tegen een meisje van misschien net 1.20...met een capje op en een zweepje... en vooral niet te vergeten..HAAR SPOREN om deze merrie te temmen..
Goed einde van het beeld ziet er als volgt uit: Er hangen 2 beentjes uit de mond van deze wilde merrie..en we horen nog iets piepen... Volg je me nog?
(grrrr ik krijg dat ge-quote niet... bah. Het is erg vervelend om blonT te zijn..)
Janella schreef:Nou Jongens ik span de kroon in dit geval, ik heb wel zo'n geweldadige merrie echt vals is ze ik kan niet eens naar haar kijken of ze probeert me al te bijten, ik ben wel zo bang ik heb DRINGEND hulp nodig !!!!, mag ik alsjeblieft voordringen het is een noodgeval, ????????

Dudette_ schreef:Janella schreef:Nou Jongens ik span de kroon in dit geval, ik heb wel zo'n geweldadige merrie echt vals is ze ik kan niet eens naar haar kijken of ze probeert me al te bijten, ik ben wel zo bang ik heb DRINGEND hulp nodig !!!!, mag ik alsjeblieft voordringen het is een noodgeval, ????????
Naaa echt nie! Mijn welsh is lé-vens-gevaarlijk ja!
Je wacht maar netjes op je beurt !

Heb haar hulp echt hárd nodig!

Dudette_ schreef:OJA, NOU KOM MAAR OP. MIJN WELSH VAN 1.21 KAN JOU RUIN MÁKKELIJK AAN!!

Maysie schreef:Nee mensen mensen we moeten niet onzepaarden tegen elkaar opzetten ze moetten juist in getemd worden door TS
Mijne is niet zo makkelijk te temmen, je moest zijn hoofd es zien. Kijk maar in mijn profiel. Je wordt er haast bang van.