Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Ik kom er maar 1 keer per week dus ik wist er niets van,,tOen ik daar Op een wOensdag kwam,,kwam de eigenaar met het slechte nieuws,,het ging zo met Lumke (de shet),,:
Ook haar mis ik heel erg,,en oOk zij was drachtig, en de shets uit die kudde worden niet ontwormd,,dus?,,jillie1994 schreef:zo'n 2 maand een verzorgshetje,,Na die vreselijk leuke twee maanden,,kwam de eigenaar er achter dat ze wormen had,,Ik kom er maar 1 keer per week dus ik wist er niets van,,tOen ik daar Op een wOensdag kwam,,kwam de eigenaar met het slechte nieuws,,het ging zo met Lumke (de shet),,:
Lumke was drachtig en zou over ong, twee weken een lief veulentje krijgen,,Ik had er zo'n zin in,,Want Lumke was zo'n klein lief shetje,,het leek wel mijn kindje,,maar plotseling had ze het veulentje uitgepoept, en heeft de eigenaar haar naar de paardenarts gebracht,,Daar is ze helaas gestorven,,ik heb er nog steeds heel veel verdiret van,,omdat ze mijn lieve schatje was! Ik mis haar zo!,,![]()
Nu staat er weer een nieuwe,,Punkie,,maar die is lang zo lief niet,,![]()
oOk had ik een verzorgshetje Rastja,,maar door leugens van een vriendin (?) Mag ik haar niet meer verzorgen,,ook zij was drachtig,, en staat nu niet meer bij de kudde,,ik wil weten wat er aan de hand is,,want Lumke kwam ook bij die kudde vandaan,,strax is Rastja ook dood!![]()
Ook haar mis ik heel erg,,en oOk zij was drachtig, en de shets uit die kudde worden niet ontwormd,,dus?,,
groetjes Jildau
dat was mijn allereerste pony ik was 5 jaar oud toen ik haar kreeg ze was toen 18, ze is hier op 29 jarige leeftijd ingeschreven 
.