Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ceasario schreef:Onderzoek diervriendelijke stalsystemen
Aalt Dijkhuizen, voorzitter Raad van Bestuur Wageningen UR vindt dat het nieuwe kabinet moet investeren in onderzoek naar diervriendelijke houderijsystemen.
Wat vindt u? Bent u het eens of oneens met de stelling.
Moeten Paarden grotere boxen krijgen? b.v. 4x 5 meter of minimaal 15 vierkante meter.
Of vindt je dat de huidige 3 x3 voldoende is.??
nyckle schreef:creool schreef:Nee, Nyckle.. dat is veeeeel te groot!!![]()
Beter te groot dan te klein
ceasario schreef:Onderzoek diervriendelijke stalsystemen
Aalt Dijkhuizen, voorzitter Raad van Bestuur Wageningen UR vindt dat het nieuwe kabinet moet investeren in onderzoek naar diervriendelijke houderijsystemen.
Wat vindt u? Bent u het eens of oneens met de stelling.
Moeten Paarden grotere boxen krijgen? b.v. 4x 5 meter of minimaal 15 vierkante meter.
Of vindt je dat de huidige 3 x3 voldoende is.??

superwoman schreef:Ludora schreef:Groter is nooit slechter. Ik vindt 24/7 binnen staan echter wel kwalijk. Ik zou liever zien dat ze daarop eissen zouden stellen !!
idd!

Zilion schreef:Voor de paarden die dag en nacht op stal staan mogen de normen worden aangepast. Ik heb er met Machteld van Dierendonck over gehad. Bij ons staan de paarden in de winter over het algemeen overdag buiten en 's nachts op stal en in de zomer dag en nacht buiten. Dat is volgens haar wel voldoende.
Als dat niet voldoende is moeten ze ook wat doen aan de honden op een flat. Die overdag alleen maar binnen zitten. Geen vooroordelen maar ook die dieren moeten bewegen