Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Tolstoj schreef:Die van mij hapt overal in. Het is een heel vrolijk en heel speels paard. Als ik het hoofdstel in doe dan pakt hij de teugels. Hij pakt het halster, zijn halster touw, de peesbeschermers, borstels, de zweep, etc, etc. Hij speelt er ook echt mee. Eerst ook met mijn jas, mijn haar, mijn cap...daar hebben we dan dus de grens ook maar getrokken..er wordt niet in mensen gehapt, ook niet in jassen. Punt uit! Doet hij bij mij ook niet meer. De deken van zijn weide maatje heeft hij overigens compleet gesloopt. (zijn eigen deken laat hij gzd met rust)
Hij mag natuurlijk ook niet in het harnachement happen, maar dat moet we nog even finetunen.![]()
Ik heb dan ook wat speeltjes in de stal...en daar doet hij dan dus weer niets mee

nadina schreef:Als een paard in de lucht hap reageer ik niet, hapt hij gericht naar mij dan krijgt hij een optater, mits ik er met aansingelen bijvoorbeeld een velletje dubbel zit. Bijten ze echt, dus is het raak, dan ontplof ik en kunnen ze een flinke knal verwachten
Edit: onder happen versta ik dus iets anders dan bijten. Bijten is bij bij not done.

linky schreef:Als ze mij bijten, bijt ik terug, en dan ECHT hard. Onze Fries deed het wel met wisselen, 1 x. teruggebeten in haar bovenlip, NOOIT weer geprobeerd. WEL erg snel zijn.

Citaat:Dat is Toch hartstikke Vies..??
Als een paard of pony bij mij bijt Dan Geef ik haar inderdaad ook een tikje ja Maar ik bijt niet terug straks heeft ze allemaal kwijl in haar mond

Als ze me echt had gebeten had ik haar een tik op de neus gegeven en daarna negeren.Als er iets aan de hand zou zijn zou ik dat natuurlijk niet doen want ze hapt niet zomaar.