Farouche schreef:Nou meteen wegsturen, niet eens over nadenken! Is ze helemaal gek geworden. Je zegt tegen haar dat je het allemaal gezien hebt en hier echt helemaal klaar mee bent, laat haar verder niet haar verhaal vertellen, want je hebt het met je eigen ogen gezien en je hoeft geen tijd meer aan haar te besteden. Ze is gewoon nooit meer welkom, als ze dan met smoesjes aankomt van ik hou zo van haar en bla bla bla zeg je gewoon dat ze dat dan eerder had moeten laten merken en iemand die van Lady houd zou zoiets nooit doen.
geef Lady maar een kus van mijarm paardje toch
edit; ik ging even terug lezen en ik zag dat ze al weg was![]()
maar ik zie ook dat mensen het hebben over dat je zulke mensen niet moet inhuren vanwege de leeftijd, maar ik ben nu 15 maar ik heb altijd les gehad van een grand prix ruiter en heb met behulp van hem pony's ingereden, ik heb nu zelf een pony ingereden en dat gaat erg goed, dus ik zou iemand niet op leeftijd 'afrekenen' maar op rijden, verzorging en dat soort dingen
(wil niet kapsonerig over komen hoor)
Het probleem is dat veel kinderen rond deze leeftijd te weinig tijd en verantwoordelijkheid hebben.
Ik zeg nu niks over jou ben zelf ook 15
Mensen die op die leeftijd zijn hebben nog veel andere dingen in hun hoofd, hebben snelle emotiewisselingen en zijn nog niet 100% bewust van wat ze aan het doen zijn.
Geestelijke bewustheid is ook een belangrijke regel.
Schiet maar als je wilt maar ik heb het over de feiten.
Ik kan niet van iemand tijd verlangen die die in belangrijkere zaken moet steken.
Een paard is veel werk en er gaat toch een groot stuk van je vrije tijd aan zitten als je nog op school zit (ook voor de bijrijder).
Maar wat ik al eerder zei:
Citaat:Vraag wat voor instellingen diegene op paarden heeft.
Maak een proefrit.
Kijk of die persoon ook wel genoeg verantwoordelijkheid heeft en kan hebben door bv. te kijken of die genoeg tijd heeft, studeert diegene nog, moet die veel leren etc.
Ook zou ik van iemand verlangen dat die ervaring heeft van zo en zoveel jaar en genoeg theoretische als praktische kennis heeft.
Deze dingen zijn voor mij nog de belangrijkste.
Maar een kind van 10 of 11 jaar, daar kijk ik echt niet naar.
arm paardje toch