Cassidy schreef:Als je paard ingeslapen moet worden, doe je er het beste aan om het uiteinde van het touw vast te houden op het moment dat het ook daadwerkelijk gebeurd. Als je een verzekeringm kiest die het paard van je overneemt doe je er in dat geval ook goed aan om bij de verzekering na te gaan dat het paard ook in dat geval ingeslapen gaat worden, en verzeker je ervan dat dat dan ook gebeurd, desnoods er hier ook in dit geval zelf bijzijn. Staat de verzekering dat niet toe, moet je van verzekering veranderen.
Het feit dat de verzekering het paard heeft overgenomen en jij je geld hebt gekregen en het paard nog steeds leeft, is te wijten aan jouw keuze van de verzekering. Als de verzekering hem overneemt, zullen ze altijd een gedeelte van de kosten terug willen zien.
Als je geen geld hebt voor een rechtszaak, geef ik je weinig kans op succes. Een verzekering heeft altijd nog de langste adem.
beter had ik het niet kunnen verwoorden. In iedergeval jammer dat het zo gegaan is met je paardje. Door dat innemen van verzekeringen ben ik al lange tijd geleden overgestapt naar een onderlingeverzekering waar dit niet van toepassing is.