Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
en leuk dat ze het vond! oortjes naar voren, hoofd tussen der benen en bokken maar!
dat zegt genoeg over haar uiterlijk denk ik zo!
en nu is ze nog henstig ook
ze heeft een beetje last van de overgang want vorige winter was ze constant henstig leek wel en daarna helemaal niks meer tot nu dan
ook heeft ze een enorme vetbuik! het is dat haar hoofd zo grijs is geworden en der rug door begint te zakken maar anders kon ze door voor een 9 jarige
Heel af en toe een poetsbeurtje maar omdat 24/7 uur op het veulen moet passen word er vooral niet te veel met haar gedaan
al 34 jaar *jong* je zou echt niet zeggen dat hij zo oud is altijd vol temperament! We rijden niet meer met hem! Hij staat hele dag buiten soms even wandelen want daar is hij echt gek op!
Ik doe alles met haar, zelfs nog meer dan met mijn 6-jarige 
relaxx schreef:38! Ziet er wel oud uit hoor,word niet meer mee gereden. Ze heeft ingezakte rug,roos,kale plekken. Maar geen witte haren!

( foto`s wel in mn profiel)
Nee, als je bedenkt dat je een paard pas op zijn derde moet inrijden. Helemaal niet oud!
ik heb haar als leerpaard voor mijn man gekocht die zo nu en dan in zijn vrije tijd er een keertje op rijd. Verder houd mijn vriendin haar in shape, ze rijd haar 5-6x per week en is onlangs met haar in de B een keer gestart om te kijken hoe dat gaat...Verder willen we er nog een keer een veulentje uit fokken.