Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Quellian schreef:Dank je wel Cuddle
Mocht dit niet doorgaan, dan wil ik zeker kijken naar andere opties, evt. voor leasen. Verkopen is heel definitief.
Akke schreef:Een relatie verbreek je soms ook, ook al hou je nog zoveel van diegene. Dat Quellian het goed heeft weet iedereen wel denk ik, daar hoeft niemand aan te twijfelen iig. Het is wel heel moeilijk denk ik, jouw gevoel zegt nee terwijl bijna iedereen in je omgeving zegt: verkopen. Ik vergelijk het even met mijn ex...Na drie jaar had ik het uit moeten maken maar zat mijn gevoel me steeds in de weg. Toen het echt uit ging was ik zó opgelucht.
) Rl_PrincEsS schreef:Wil de bijrijdster hem niet overnemen??

Ibalia schreef:Ik zou ook zeggen verkopen.
Je zou kunnen overwegen om dan toch een ander paard te kopen waar je wel op durft.
Ben toch wel nieuwschierig wat er gaat gebeuren.
Heb een heerlijk landje en een paardje erbij zou super zijn
Kan helaas op het moment ff niks kopen (weer even voor sparen

Quellian schreef:Ibalia schreef:Ik zou ook zeggen verkopen.
Je zou kunnen overwegen om dan toch een ander paard te kopen waar je wel op durft.
Het gaat me niet om het niet-durven. Ik heb geen zin om serieus aan de slag te gaan en 2 paarden is financieel erg zwaar en dat zie ik ook niet meer zo zitten.
Succes ermee! Quellian schreef:Er komt a.s. zondag iemand voor evt. lease voor de komende 1,5 jaar.
rhijnauwen schreef:Quellian schreef:Er komt a.s. zondag iemand voor evt. lease voor de komende 1,5 jaar.
en?.. heb je al een definitieve oplossing gevonden voor Quellian?