Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Charadelover schreef:Vind je het egoistisch van mij dat ik hem hengst wil laten, terwijl ik gewoon op zoek ben naar een plaatsje waar hij kan staan en hengst kan laten?
Ik heb al haast een oplossing waar hij misschien eind van de maand al heen kan ALS HENGST!
En dat contact dat hij nu tijdelijk niet heeft met andere paarden heeft opzich niets met zijn hengst zijn te maken.
Alle staleigenaren bij ons in de buurt zitten vol, maar dan zeggen ze dr wel nog ff bij dat ze geen hengsten willen. maarja daar heb ik niets aan want de stal zit toch al vol...

Kaatie schreef:Waarom is castreren dan geen optie?
karoliena schreef:Omdat ze dan denkt dat de vacht neit meer mooi is en haar pony voelt zich gelukkig als hengst, nou schiet mij maar lek
karoliena schreef:Hoe wee tjij dat nou, kom op zeg
lorenzolover schreef:karoliena schreef:Hoe wee tjij dat nou, kom op zeg
umh hoebedoel je dat
Kaatie schreef:En even for the record: denk jij oprecht dat een ruin dan minder gelukkig is dan een hengst? Of dat alle ruinen minder mooie vachten hebben dan hengsten?
karoliena schreef:Probeer haal al 100 keer uti te leggen dat het neit zo is maar ze si er van overtuigd
karoliena schreef:Dat is een kwestie van voeding, als een pony slechte voeding krijgt of ziek is word zijn vacht dof, als hij gezond is echt neit, daar veranderd ruinen niks aan. Hij voelt zich niet gelukkig als hengst, als hij alles en iedereen aanvalt lijkt me dat niet.
karoliena schreef:Lieve schat, het is gewoon niet zo dat de vacht dof word van castereren, dat heeft niks met een mening te maken

KiWiKo schreef:Moet Nanny Kim even langs komen, de Lier is heel dichtbij....... en dan leer ik jou wel hoe je met dit mormel om moet gaan......
karoliena schreef:Testosteron, dat heeft niks met de vacht te maken maar emt de hormonen en de hormonen staan weer los van de vacht.

je bent er duidelijk niet klaar voor. Hoe wil je dat gaan doen als hij straks 3 is? Je kunt hem nu al niet aan.