Is jullie paard gelukkig?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Emmaa

Berichten: 4384
Geregistreerd: 10-04-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 11:23

Nee, nu niet, hij heeft pijn.
maar over 2 weken komt de ostheopaat en dan komt alles goed.
ik hoop dat hij dan weer gelukkig is .

Sioux15
Berichten: 67
Geregistreerd: 17-04-06

Re: Is jullie paard gelukkig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 17:59

Bij spirithorses waar ik rijd zijn de paarden super gelukkig. Ze staan 24/7 buiten en hebben de hele dag door hooi tot hun beschikking. Ze worden natuurlijk bekapt. Bitloos gereden en met zo min mogelijk druk.
Er komen paarden uit de wedstrijd wereld daar en ook getraumatiseerde paarden en je ziet ze zo ontwikkelen tot relaxte gelukkige paarden.

Greetz Sioux

hrappur

Berichten: 1778
Geregistreerd: 02-10-04
Woonplaats: Alkmaar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 12:01

mijn paardje is zeker gelukig .. hij is zo verwent... als ik kon is hij altijd blij ....oortjes naarvoren en altijd blij dat hij mee mag.. en hij wil graag werken... gelukkig is al zijn pijn van een operatie weg.. toen hij daarvan terug kwam was hij ongelukkig...maar hij is enorm opgeknapt... ( Te zien aan ogen en vacht enz..)

Lottie84
Berichten: 8689
Geregistreerd: 17-11-05

Re: Is jullie paard gelukkig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 12:05

Mijn pony is zeker gelukkig, ze heeft een hele mooie stal (www.stoeterijbaumler.nl) ze mag vaak naar buiten, even los of buiten wandelen/rijden en ik hou haar ook bezig op stal. Wat ze bijvoorbeeld super vind is snoepjes zoeken Ik strooi wat snoepjes door haar stal en ik vul haar voederebal met muesli.
Dat houd haar lekker bezig. Ze is ook erg blij, ze houd van het werken en kan behoorlijk melig zijn onder het rijden!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Re: Is jullie paard gelukkig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 15:34

Sioux15 schreef:
Er komen paarden uit de wedstrijd wereld daar en ook getraumatiseerde paarden en je ziet ze zo ontwikkelen tot relaxte gelukkige paarden.


Dus paarden die in de wedstrijd wereld lopen zijn niet relaxed en gelukkig, mag ik dat zo stellen?

Sioux15
Berichten: 67
Geregistreerd: 17-04-06

Re: Is jullie paard gelukkig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 16:54

Nee tuurlijk niet....maar wij hebben wedstrijdpaarden opgevangen die een niet zo leuk leven achter de rug hebben die het erg zwaar hebben gehad. Sorry mijn fout ik bedoelde niet dat alle wedstrijdpaarden het slecht hebben hoor

Greetz sioux

Schatjes

Berichten: 555
Geregistreerd: 25-12-04
Woonplaats: Maasbracht

Re: Is jullie paard gelukkig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 19:42

Die van mij zijn het gelukigste als ik ze zoveel mogenlijk op een wei laat luieren. Mijn veulen is altijd blij als ik kom en als ik haar poets en aandacht geef. De andere is alleen blij me te zien met eten haha, dan gaat ze knorren. Verder staat ze ook wel klaar om te vertrekken met rijden als ik haar opgezadeld heb. Dan kan ze niet meer wachten om een lekkere bosrit te gaan maken.