Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
driebergen schreef:Onze kat presteerde altijd de verkeerde dingen te onthouden...
Hij mocht niet op het aanrecht. maar dat was nogal een hardnekkige gewoonte.
Ik had hem een paar keer naar buiten gezet toen hij dat deed.
Toen ging hij op het aanrecht zitten als hij naar buiten wilde ....
Xyris schreef:Bij mij ist net andersom, mijn kat heeft mij getraind... Staat ze te mekkeren om eten, as usual, heeft net gegeten dus krijgt niet nog wat (gaat om natvoer, ze heeft gewoon droogvoer staan de hele dag). Sta ik op om drinken te pakken, trek ik onbewust het natvoer uit de koelkast en geef mijn kat te vretenom vervolgens zonder drinken te gaan zitten...
Zo weet ze ook dat als ze op een specifieke plek gaat staan in de woonkamer, de vloer kraakt. Ik reageer dan altijd automatisch met een 'hoi' en draai me om, waarna ze als een torpedo naar de krabpaal rent voor een borstelbeurt... Iets met clickertraining ofzo.
Keihard spinnen als ze in knuffelmodus is (wat een zeldzaamheid is), wat ik niet kan negeren, ook 's nachts niet... Want tis zo schattig áls ze het eens doet.
Poot in je bilnaad steken is ook een effectieve manier om aan aandacht te komen... Ik slaap over het algemeen als mummie vandaag de dag... Maar in de zomer pakt ze me nog wel eens.
Maar andersom kan ze plat, jump, boop (noseboop) en nog wel meer, maar uiteraard enkel als het haar uitkomt... Ik ben beter getraind dan dat zij is.
[ [url=m/g9333E.jpg]Afbeelding[/url] ]
driebergen schreef:Onze kat presteerde altijd de verkeerde dingen te onthouden...
Hij mocht niet op het aanrecht. maar dat was nogal een hardnekkige gewoonte.
Ik had hem een paar keer naar buiten gezet toen hij dat deed.
Toen ging hij op het aanrecht zitten als hij naar buiten wilde ....
MarlindeRooz schreef:Oh ja pony geleerd dat hij absoluut niet op asfalt mag draven. En deze pony is erg van de structuur, regelmaat en altijd alles hetzelfde. Dus als deze pony “op hol sloeg” omdat het laatste stuk naar huis galopperen in de berm te hard ging. En de rem dus kapot was. Hoefde mijn zusje hem alleen maar op de weg te sturen. Ging hij direct draven.