Heeft je paard een (rare) fixatie?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Esterke
Berichten: 463
Geregistreerd: 26-11-18

Re: Heeft je paard een (rare) fixatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 00:52

Mijn sterretje aan de hemel was gek van touwtjes aan je kleren en dan liefst die elastieke met een bolletje/knopje aan, zalig om de rekbaarheid te meten en zalig hoe zo'n dingetje terug kletst als je t los laat. Ze was ook gek van 1 welbepaald hondje, die lekte ze helemaal af :9

Haar dochter, Faith, test altijd het water in de waterbak en dit mag lekker wild.

Durango (quarter) vind kegeltje kap zalig }> en kruiwagentje kiep is top of the bill, zeker als t baasje hem minstens halfvol heeft met hoopjes is t helemaal fantastisch.

Durango en Faith hebben volgens mij ook een packt gesloten, we verlossen elkaar asap van elkaars halster... :(:)
Hebben ze een halster aan, zijn ze garantie dezelfde dag nog stuk. Niks zo leuk als halstertje trek bij je partner in crime O:) en dan liefst elkaar via t halster zo hoog mogelijk in de lucht te trekken tot ie knapt.
Poets borstels zijn bij beiden ook niet veilig, niks zo leuk als je tanden in die haren te rammen en dan lekker ja knikken.
Voeren in een losse emmer of ton is ook not done, die word lekker over de grond gezwierd, ook zo emmers met hengsels zijn geen succes, die zijn des te leuker want maakt lekker veel herrie als je ze eruit probeert te flikkeren :+

De nieuwste van de hoop heeft voorlopig nog geen rariteiten, maar met zulke voorbeelden zal dat wel nog komen, hij begint poetsborstels toch wel heel fascinerende wezens te vinden :))

black_kelpie

Berichten: 7883
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 01:06

Deurklinken. Als hij erbij kan dan gaan ze eraf. En tròts dat hij dan op zichzelf is, ei :Y)

Sowieso ontdekt (molesteert) hij de hele wereld met die smoel van hem, maar dit is wel een typische...

k_m

Berichten: 5332
Geregistreerd: 03-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 01:11



Mijne heel erg met sjaals en mutsen haha

Carazonx

Berichten: 67
Geregistreerd: 28-12-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 21:04

Mijn allereerste pony was bang voor koeien, als hij die dingen zag dan stond die stijf stil en wou die geen kant meer op.
Hij was een gevlekte shetlander (zwart & wit), waardoor veel mensen hem soms uitmaakte voor een koe.
Misschien dacht ie wel zovan; huh wat? Ze lijken op mij alleen ze zien er zo veel groten en breder uit! Concurrentie! Straks krijg ik niet alle aandacht meer. :')