Jammer dat niet iedereen eerst even al mijn posts lezen, of misschien ben ik niet duidelijk geweest Het gaat nu op dit moment prima zo, ik heb het topic geopend voor handige tips, die heb ik gekregen en daar ga ik mee aan de slag! Bedankt allemaal!
Zeker heb ik het gelezen; wat ik probeer te zeggen (ben misschien niet helder genoeg geweest) is dat de timing cruciaal is. Als je eerst nog naar achteren loopt, dan kun je weinig meer doen. Maar je hebt de oplossing al; voorlopig gewoon in de stal poetsen. Te zijner tijd heel rustig opnieuw beginnen met de poetsplaats. Je hebt een supergaaf paard. Veel plezier.
EdkingEnzo
Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-16 08:28
Tja ik ben voornamelijk in mijn eentje geweest. Wat misschien ook niet slim is. Maar ik vind het jammer dat er gezegd wordt dat ik zijn signalen niet oppik. Maar ik vind zelf dat ik dat juist wel doe, zoals ik ook beschreven hebt. Thanks! Het is ook echt mijn droompaard
Als hij het doet zonder reden, zou ik m ook een tik verkopen..
KellyDV
Geplaatst: 10-09-16 15:46
Goed halster die niet kapot gaat, lijnen of kettingen die niet kapot gaan en vast zetten. Gaat ie hangen een beste veeg met de zweep geven, dat paar x herhalen.