Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
kippetje2007 schreef:xVerax schreef:TS, naar aanleiding van je vorige topic wil ik je complimenteren dat je je paard van de manege weg hebt gehaald. Echter vraag ik mij af of je hem nu op die bewuste weide waar je het in dat topic over hebt gehad (waar hij dus helemaal niet met vriendjes zal staan) of dat je een ander goed plekje gevonden hebt?
Hij zou daar toch niet kunnen van sterven? Ik ga niet meteen een vriendje hebben. Hij staat daar nu definitief normaal gezien... maar mijn hart deed pijn en ik wilde hem eigenlijk al terugbrengen naar zijn oude stal toen ik hem zag trillen
wat vinden sommige het toch makkelijk om iemand aan te vallen/af te branden..
ze probeert het juiste voor haar paard te doen.dit was wat onhandig,maar fouten leer je van!..grote kans dat ze waarschijnlijk niet eens meer wil reageren!
Laurapalmer schreef:Sommige reacties![]()
wat vinden sommige het toch makkelijk om iemand aan te vallen/af te branden..
Die perfecte moraalriddersze probeert het juiste voor haar paard te doen.dit was wat onhandig,maar fouten leer je van!..grote kans dat ze waarschijnlijk niet eens meer wil reageren!
Ts,wat fijn dat je paardje nu buiten kan staan!daarin heb je absoluut een goede keus gemaakt..ik hoop dat er snel een maatje voor je paard komt..dit zal vast niet gemakkelijk voor jullie zijn.ik zit zelf in de randstad anders had ik mijn grote vriend even bij je neergezet,tot er een maatje was..maar helaas kom je uit belgie.veel succes en sterkte
Laurapalmer schreef:@geerke absoluut..ze klonk ook radeloos,ze zocht advies hier.denk niet dat ze dat nu nog snel zou doen.ik ben ook benieuwd hoe het hen nu vergaat..hoop dat er een oplossing is gekomen
Tulandro schreef:Een paard helemaal alleen is echt dierenmishandeling.. Heb er geen andere woorden voor.
Mijn paard zou echt gek worden. Arm dier.
pillow schreef:Tulandro schreef:Een paard helemaal alleen is echt dierenmishandeling.. Heb er geen andere woorden voor.
Doe niet zo idioot overdreven. Alsof een paard dood en mishandeld wordt omdat hij alleen staat. Mijn merrie is ook alleen met een groepje schapen. Die is gewoon heel tevreden Ze staat s'nachts alleen binnen (heel rustig) en overdag lekker in de wei. Je hoort haar nooit.
pillow schreef:Tulandro schreef:Een paard helemaal alleen is echt dierenmishandeling.. Heb er geen andere woorden voor.
Doe niet zo idioot overdreven. Alsof een paard dood en mishandeld wordt omdat hij alleen staat. Mijn merrie is ook alleen met een groepje schapen. Die is gewoon heel tevreden Ze staat s'nachts alleen binnen (heel rustig) en overdag lekker in de wei. Je hoort haar nooit.
pol1 schreef:Ik denk dat ts geschrokken is van de reacties hier.. eerlijk gezegd ts: als je je verdiept in t natuurlijke gedrag van paarden had je van te voren kunnen bedenken dat een paard naar een nieuwe plek toebrengen en dan helemaal alleen geen optie is voor een paard..Een paard is een kuddedier en daarnaast ook nog eens een prooidier..alleen zijn betekent voor een paard een zeer onveilige situatie..Geen enkele steun van een ander paard, geen sociaal contact kunnen hebben kortom je ontneemt je paard de basis van zijn bestaan..hoogtwaarschijnlijk heb je dit met de beste bedoelingen gedaan maar zul je zeer snel actie moeten ondernemen! Waarom precies deze plek uitzoeken? Is er niks anders in de buurt?