Vinden mensen het leuk als ik updates blijf plaatsen? Aangezien het behoorlijk stil is

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
EdkingEnzo schreef:Bedankt voor de tip! Ga ik zeker oefenen
Hilary schreef:Wauw, goed hoor! Mooi rustig in stapjes opgebouwd met een vast persoon op de grond, heel goed gedaanEn volgens mij werd je door je paard beloond, haha. Let wel op dat je tijdens het rijden niet te veel naar voren duikt. Het valt mee hoor, en ik snap dat je je paard graag wil helpen
EdkingEnzo schreef:Ik heb denk ik maar 5/10 minuutjes echt gereden, maar vond het best wel een beetje spannend, ook al was hij zo braaf. En ik heb natuurlijk al een hele tijd niet gereden, denk dat ik daarom een beetje naar voren duik haha..
Ik ben nog op zoek naar iemand die mij les wil geven. Kan mijn papa ook wel mee vragen maar die heeft er niet zo enorm veel verstand van haha.
MarieIA schreef:Probeer, om hem een beetje rustiger te maken , een T-touch met lavendelolie (die lavendelolie moet wel verdunt zijn want anders irriteert hij de huid) een T-touch is een soort massage die ervoor zorgt dat je paard rustiger wordt. door de lavendelolie wordt ie na een paar dagen ook wel wat rustiger.het is echt leuk om te doen en je ziet ook echt dat je paard ontspant en je meer begint te vertrouwen ( als je het vaak doet) probeer het zeker 1 keer per dag te doen zo'n 10 minuutjes . veel suc6!!
Solistar schreef:Wat n prachtig paard heb je toch!
Hilary schreef:Gewone lavendelolie hebben ze bijvoorbeeld van Weleda, verkrijgbaar bij De Tuinen en natuurvoedingswinkels. TTouch is een methode van Linda Tellington-Jones. Ze heeft boeken geschreven met de verschillende handhoudingen en massagetechnieken die je goed kunt gebruiken, vaak ook met een toepassingsgebied (bijv. een techniek voor de benen voor paarden die moeite hebben hun voeten op te tillen).