Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jammer dat je zoiets er bij een manegepaard niet snel uitkrijgt als ze niet door iedereen gecorrigeerd wordt
ik wilde hem toen helemaal verrot schoppen (hij beet wel vaker) maar gelukkig heeft een vriendin mij toen tegen gehouden (haar heel dankbaar voor). Nu ken ik mezelf beter en meneer bijt niet meer. Als ik er aan terug denk werken een hengst van 2 en een meisje van 11-12 ook niet goed samen
laten we maar de trailer in gaan dan XD". In de trailer gezet, klep dicht en mevrouw loopt sinds de dag van vandaag keurig de trailer in. Toen was ik écht kwaad, dat waren gewoon rotspelletjes van haar. Ondertussen ben ik consequenter en gebeuren die spelletjes niet zo vaak meer, gelukkig
Toen heeft ze wel even een tik voor d'r bakkes gehad, en toen liet ze heel verontwaardigd los
Ontzettende knuffel en moet je zo'n beetje meeslepen, maar in het tuig veranderd ze in een keiharder werker die eigenlijk nooit echt loopt te klieren.
M_D_H schreef:VivaLaVida schreef:Oh ja. Ik heb vroeger een keer mijn paard een schup willen geven, schopte ik tegen de stijgbeugel.. Wreef gebroken
Als mn paard lachen kon....
waar is de like knop![]()

gekke pownie