Dreamy schreef:Uh, wie zegt dat ik het daarbuiten laat?
Loopt hij langs mij, laat ik hem weer teruggaan etc. Als het moet duurt het stukje van 5 minuten gewoon lekker een uur.
Alleen het lijkt totaal niet aan te slaan, daarbuiten blijft hij vervelend hoe vaak je alles ook herhaalt.
Verder gaat hij prima weg bij de groep verder, loopt goed mee de weide uit op wat geroep na. Op de trailer en weg is ook allemaal prima, buitenrijden kan prima. Maar op de poetsplaats waar hij ze dus gewoon kan zien wordt ie al gek, en binnen op stal gaat hij roepen en er reageert altijd wel een ander paard en dan wordt ie uiteraard ook helemaal gek.
Rijden gaat dan weer prima.
Ergens laat je iets liggen aan de hand, waardoor hij zo gek wordt buiten de paddock. Zeker als je met rijden geen problemen hebt, dan zou ik kijken naar wat je met rijden (en met grondwerk in de paddock) anders doet, dan op de grond
Heeeel irritant! Maar het wordt gelukkig steeds beter! Hij was denk ik bang dat ie nooit meer terug mocht naar zn maatjes
Keer op keer geoefend, steeds kleine stukjes lopen uit zicht, stukken en tijd ertussen steeds langer en nu gaat het redelijk goed

Dus dat wordt ook moeilijk.