Junia schreef:Mmmm... ik bedenk me net dat mijn tinkermerrie eigenlijk een gruwelijke bloedhekel heeft aan Ijslanders, om een onverklaarbare reden. Misschien is ze toch racistischer dan ik dacht...
Vast niet racistisch bedoeld. Die ijslanders sluiten andere paarden gewoon buiten, samen vinden ze het heel gezellig want met elkaar kunnen ze goed praten. Tja en als je buiten gesloten wordt voelt dat ook als een bedreiging, zeker als je paard bent maar ook als mens.
, en is zijn grootste vriendje,
Maar ook witjes bij witjes, stevig bij stevig en groot paard bij groot paard.
Ik weet wel dat mijn bomproof KWPN-er stokstijf stond toen hij voor het eerst een Tinker zag. Hij snapte er helemaal niks van. 

Meerdere witjes samen was meteen een kliek, net als op het schoolplein (groepje wit vs. groepje bruin
Buiten in die groep tot nu toe echt nóóit problemen met haar gehad wbt bij andere paarden staan, wat ik er dan ook bij mik
Daar was trouwens ook duidelijk vanaf moment 1 de enige andere KWPN-merrie haar vriendin, het duurde veel langer eer er van de Friezen een of 2 haar echt accepteerden.
Ja, dan heb je dus een groot probleem als ik tegelijkertijd met mijn fris geBiotexte witje moet losrijden