@Ariebren: Natuurlijk wil niemand door een veulen door stal gemept worden en ik geloof echt wel dat je er heel veel ervaring mee hebt en weet waar je het over hebt. Maar ik heb dit topic geopend omdat ik wil weten hoe ik zijn vertrouwen terug kan winnen en hoe ik de ervaring minder eng kan maken voor hem, niet omdat ik van medicatie wil wisselen. Ik vertrouw mijn DA er gewoon op dat zij weet waar ze het over heeft dus ik ga niet tegen je in omdat ik je niet geloof of omdat ik vind dat je geen gelijk hebt, maar omdat ik me aan de huidige medicatie wil houden maar de ervaring voor het paard minder angstig wil maken.
Als je nog tips hebt hoe ik zijn vertrouwen weer kan terugwinnen, hoor ik ze graag

@lukalisaaax: Ja, dat ben ik ook aan het doen, ik ga tot een bepaald punt waarvan ik weet dat hij het niet erg vindt en ga steeds een klein stukje verder en daarna belonen. Ik beloon hem niet als hij al dreigt, want dat wil ik ook niet in de hand werken. Maar wel een goede tip om naast zijn billen te gaan staan, hij gaat dan wel opzij voor me. Ik kan ook wel achter hem staan en zijn staart borstelen of stro er uit halen. Ik blijf het gewoon proberen, maar voorlopig is het natuurlijk wel eng voor hem met al dat prutsen