Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Amaris schreef:over de shet kan ik niets zinnigs zeggen, maar door de reakties hier ben ik wel een tweede keer naar het filmpje gaan kijken, en dan vooral naar de zwarte.
Het valt me op dat hij/zij zijn benen wel heel erg buiten de massa plaatst. Ik vraag me af of daar niet meer aan de hand is.

) HolyPope schreef:Als ik jullie zo hoor praten, hoor ik de pony erbij al verschrikkelijk kreunen van de pijn.... ! oliebol, en dat al drie jaren lang!!
EN ja, die zwarte heeft een beetje een grasbuikje, maar loopt echt als de brandweer en is volledig rad.... En de bewuste Shet is verre van te dik, ik zal vanavond even een plaatje van zijn buikje maken, maar daar zal menig Shet eigenaar jaloers op zijn.....
Ik denk dat ik wel genoeg berichtjes heb gelezen over koliek, maagzweren en dergelijke, als de DA weer eens op het erf is zal ik het er met hem over hebben, maar gezien zijn verdere gedrag zie ik nu geen directe aanleidng daarvoor. En ze staan aan huis, dus ik heb redelijk zicht op hun gedrag, nogmaals alle 3 mijn paardjes zijn in mijn ogen vrolijke, gezonde dieren!HolyPope schreef:Amaris schreef:over de shet kan ik niets zinnigs zeggen, maar door de reakties hier ben ik wel een tweede keer naar het filmpje gaan kijken, en dan vooral naar de zwarte.
Het valt me op dat hij/zij zijn benen wel heel erg buiten de massa plaatst. Ik vraag me af of daar niet meer aan de hand is.
Ik vind dat jou paard ook een beetje 'apart' op z'n voorhand loopt...
[ Afbeelding ]
(Hebt de foto even geleend uit jou profiel.)
sammy1 schreef:ik vind het knap dat de pony al drie jaar koliek heeft
DWitzel schreef:Hmm, ik heb wel wat los gemaakt met die "arme paardjes" van mijIk denk dat ik wel genoeg berichtjes heb gelezen over koliek, maagzweren en dergelijke, als de DA weer eens op het erf is zal ik het er met hem over hebben, maar gezien zijn verdere gedrag zie ik nu geen directe aanleidng daarvoor. En ze staan aan huis, dus ik heb redelijk zicht op hun gedrag, nogmaals alle 3 mijn paardjes zijn in mijn ogen vrolijke, gezonde dieren!
Ik ben het echter wel met jullie eens dat het afwijkend gedrag is, vandaar mijn vraag of jullie dit al eens gezien hebben!
DWitzel schreef:..., als de DA weer eens op het erf is zal ik het er met hem over hebben, maar gezien zijn verdere gedrag zie ik nu geen directe aanleidng daarvoor.
Juul schreef:sammy1 schreef:ik vind het knap dat de pony al drie jaar koliek heeft
Pony hoeft geen 3 jaar koliek te hebben. Denk bijvoorbeeld aan een langzaamgroeiende tumor in de maag/ darmen. Dat doet ook de ene keer erger zeer dan de andere keer, en kan ook voor andere terugkerende problemen in de maag-/ darmstreek zorgen.
larissa288 schreef:ik denk dat het onstspaning is
honden liggen ook altijd zo als ze ontspaen zijn