MAG DIT?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Romybakker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-12 14:57

Einde topic

Devennee1

Re: MAG DIT?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 14:58

warom zou dat niet mogen wij mogen zonder rugzak naar school

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 14:59

Romybakker schreef:
Ik laat haar gewoon niet vrijspringen that's it. Dus waarom reageren jullie hier nog op?!

Toch weer een serieuze reactie,sorry mensen.

Waarom; nou je komt nogal onwetend over en de meeste mensen hier geven om paarden en proberen ongelukken te vermijden en zoals jij de dingen hier neerzet,ene moment ga je vandaag en morgen wel springen en volgend moment morgen niet meer...nou je bent niet erg standvastig.

Wij proberen alleen maar het beste voor de pony en ongelukken vermijden.
Je doet uitspraken wat je wilt gaan doen waarin duidelijk word dat je nog niet veel weet over wat voor een reactie jou actie kan gaan geven.
Laatst bijgewerkt door Dav op 11-05-12 15:00, in het totaal 1 keer bewerkt

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 15:02

Pony verkopen en met een manege pony mee doen :D
Zal er ook geen meisjes naast zetten. Als je een beetje een opgevoedde pony hebt dan schiet die in de remmen voor die tussen 2 mensen door moet knallen. Gewoon opstappen rijden als die de blak er af stoot was die dus te hoog. Zo niet dan kan het blijkbaar.. Hoeft die toch niet voor los elkekeer? Doe je met inspringen op een wedstrijd meestal ook niet :')

Romybakker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-12 15:03

WhySoWhite schreef:
Pony verkopen en met een manege pony mee doen :D
Zal er ook geen meisjes naast zetten. Als je een beetje een opgevoedde pony hebt dan schiet die in de remmen voor die tussen 2 mensen door moet knallen. Gewoon opstappen rijden als die de blak er af stoot was die dus te hoog. Zo niet dan kan het blijkbaar.. Hoeft die toch niet voor los elkekeer? Doe je met inspringen op een wedstrijd meestal ook niet :')

Ja, dat laatste is waar.
Laatst bijgewerkt door Romybakker op 11-05-12 15:03, in het totaal 1 keer bewerkt

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 15:11

Waarom die punt? omdat je weet dat ik gelijk heb?
Ik spring al 5 jr
en daarna zeg je
Inderdaad ik kan natuurlijk niet zeggen hoe hoog ik spring (Wat ik nog niet vaak heb gedaan
Bron:Romybakker

Romybakker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-12 15:14

liekec schreef:
Waarom die punt? omdat je weet dat ik gelijk heb?
Ik spring al 5 jr
en daarna zeg je
Inderdaad ik kan natuurlijk niet zeggen hoe hoog ik spring (Wat ik nog niet vaak heb gedaan
Bron:Romybakker

Nee die punt is omdat ik iets moest veranderen dit name;lijk:

Stuur mij een e-mail als er een reactie geplaatst is. En daar had ik een vinkje ingezet en ik wordt gek als mijn hele mail straks weer vol staat met allerlei berichten, die ik steeds weer moet verwijderen.

Dav

Re: MAG DIT?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 15:22

Je komt al een stuk verstandiger over nu.

Kirsie99

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 21:06

Het mag wel... Het is niet verboden dus... Maar of het handig is? Waarom zou je je paard met zadel over een hindernis willen laten springen? Ik zie het nut er niet van in:)

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 21:21

Ik denk dat je jezelf niet moet laten opjutten op de manege door steeds hoger te moeten springen. Ga pas hoger springen als je het gevoel hebt dat je angst weg is. Ook al zou je pony een goede springer zijn, dat betekent niet dat hij met jou ook moeiteloos hoge hindernissen neemt. Als jij het gevoel en de zekerheid nog niet hebt belemmer je hem... Zorg dat je lekker ontspannen over lage sprongetjes gaat, bouw vertrouwen op en leg dan pas de balk wat hoger..
Succes morgen.. Laat je niet gek maken..

Ben je nu 12 of 17 jaar???

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 22:35

Moderatoropmerking:
Zojuist een aantal berichten verwijderd. Als je geen serieus bericht wil of kan plaatsen dan hierbij het verzoek om het topic te negeren.

Jessy2004Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 11:06

zou wel mogen,
maar zou wel de beugels eraf halen zodat deze niet om de balken kunnen slaan,
en als ze tegen de paal aan springen heb je kans dat je zadel beschadigd.

haffie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 17:50

Tuurlijk.