Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
boedjang schreef:Nou Valerie , ik lees dat je haar terug kunt verkopen aan Tjekie. Dat is prettig, dat geleur met die pony inderdaad. En zoals er hier gereageerd wordt is gewoon op zijn "Boks" hoor, das niks raar. Hoop dat je eruit komt. Gelukkig zijn er wel heel veel mensen hier die je willen helpen, en elkaar de schuld geven heeft gewoon geen zin. Jij bent hier degene die hier mee zit, jij en niemand anders. Iedereen kan het prut vinden voor die pony die lekker in de wei staat te staan maar jij hebt hier verdriet van.
Tjerkie, dit topic gaat echt niet zo maar op slot hoor
tjerkie schreef:ik kijk dus nooit op bokt maar na dat telefoontje werd ik gevraagd dat even te lezen en ik mag ook gewoon reageren en op de manier dat ik dat zelf wil
valerie11 schreef:Lieve dames en misschien ook heren die gereageerd hebben. Wat een leuke en leerzame reacties van wildvreemde mensen die me willen helpen!
Nou even meer over ons (fjord en ik) Ik woon in Velserbroek vlakbij Haarlem en IJmuiden in Noord-Holland. Onze fjorden merrie heet Urly in stamboek Urla.
levensnummer NL- 19990598.
Ik denk zeker dat het verhaal onervaren eigenaar (ik) en misschien onervaren dressuurpony klopt en geen zin om iets voor me te doen (vertrouwen) of pijn. Met of zonder zadel maakt niet zo veel uit. Alleen met halster loopt ze tijdens het longeren ook weg.
Urly staat op het land en eet veel hooi en ze krijgt 2 handjes basisbrok.
En ja als iemand me wil helpen graag!
Verder wil ik graag een foto sturen maar weet niet hoe dit moet!