Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

als we een paard onder het zadel hebben word het bijna altijd verkocht dus krijgt sowieso check up
Citaat:Toen Micky 2 jaar was, zat ik al op haar met een hoofdstel, maar wel zonder zadel natuurlijk.
Ik was toen 10 jaar en ik kon nog niet paardrijden, maar dat maakte niks uit.
Een paar basis dingen zoals sturen kon ik wel en zo liep Micky met mij erop door de wei.
Micky en ik zijn tenslotte beste maatjes die elkaar wel begrijpen.
Alles bij elkaar ben ik maar 3 keer van haar afgevallen en dat was in de tijd, dat ik niet kon rijden, dat Micky nog niet was ingereden en dat ik zonder zadel zat.
Daarna is er nog nooit iemand van haar afgevallen.
stalmiracle schreef:Nee inderdaad ga me niet steeds verdedigen. De paarden mogen hele dag gras eten en Micky in totaal anderhalf uur in de week rijden wat een zwaar leven zeg. Als je keuringen
Loopt moet je soms optijd beginnen met heel licht beleren dat is een feit
stalmiracle schreef:Nogmaals ga er niet verder op in somebitch ... Weet dat we kern gezonde paarden hebben die nooit wat mankeren ... Het zegt genoeg dat we hier geen ervaring mee hadden omdat onze paarden nooit wat mankeren en Marian Oke ik snap je. Er is maar 1 paard onder het zadel bij ons buiten dit paard omals we een paard onder het zadel hebben word het bijna altijd verkocht dus krijgt sowieso check up

puckje10 schreef:ik zou gewoon doorzetten!!
dat is de enige manier,
stroop daar slijt het bit van, dat is niet goed, gwn doorzetten want als je het zagjes blijft proberen dan komt er nooit iets van!!!!!!
het paard zal zelf voelen dat het niet zoon zeer doet, en het is ook geen dierenmishandeling, ik heb dat zelf ook gehad met mn paard en nu op mijn manier doet hij niks meer, hij voelt het maar 2dagen verder niks
Appelmoes_11 schreef:puckje10 schreef:ik zou gewoon doorzetten!!
dat is de enige manier,
stroop daar slijt het bit van, dat is niet goed, gwn doorzetten want als je het zagjes blijft proberen dan komt er nooit iets van!!!!!!
het paard zal zelf voelen dat het niet zoon zeer doet, en het is ook geen dierenmishandeling, ik heb dat zelf ook gehad met mn paard en nu op mijn manier doet hij niks meer, hij voelt het maar 2dagen verder niks
Dus jij raadt aan om bij een wisselend paard met geweld een bit in de mond te duwen zodat hij leert dat het geen pijn doet? Juist...
puckje10 schreef:ik zou gewoon doorzetten!!
dat is de enige manier,
stalmiracle schreef:Stroop kan ik proberen maar weet bijna zeker dat het haar niet boeit omdat het dan aan het bit zit maar kan het proberen en bitloos doe ik niet want dat is niet handig omdat ze pas 3x onder het zadel is geweest. Tandarts lijkt me nog wat overbodig omdat ik zelf ook weet dat ze wisselt is een rubber bit een idee?