Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Bassenqua schreef:Ts denkt een topic te openen waarin ze haar grappige shet wil laten zien en krijgt half bokt over haar heen omdat ze een ( dood ) zieke pony zou hebben. Kom op nou zeg
Ik zie gewoon een gekke pony, die geniet van haar eten en die daar gek bij doet, niet meer dan dat. TS moet zelf maar zien waar ze wat mee doet maar hier op bokt wordt in mijn ogen erg snel om een DA gebruld. 
.
Weet je wat zo leuk is aan internet; 1001 mensen, 1001 meningen, waar je een hoop mee kan. Maar wat je ook naast je neer kan leggen en er niets mee doen. Er zijn zat dingen dat je denkt; dat hoort, maar achteraf toch wat anders blijkt te zijn. Iets waar je zelf nooit aan had gedacht, maar dat je hier juist krijgt doordat je stof en ervaringen krijgt om erover na te denken.
Bassenqua schreef:Ik zeg ook niet dat je je mond moet houden, absoluut niet maar ik heb er zelf hier ook één lopen en die mankeert noppes, nada, niks, ik bekijk het dus van een andere kant dan jij dus vandaar ook de verschillende reactiesIk zie gewoon een gekke pony, die geniet van haar eten en die daar gek bij doet, niet meer dan dat. TS moet zelf maar zien waar ze wat mee doet maar hier op bokt wordt in mijn ogen erg snel om een DA gebruld.
Tancreda als je het topic goed had gelezen weet je dat TS het hier al met haar DA over heeft gehad!
Gelukkig! 
Maakt niet uit wat, droge brok, slobber, appeltje etc. Ook als je hem op het zand eten geeft, zoekt 'ie echt de stenen op. Is verder helemaal gezond, geen wormen etc. Is ook maar even 1 keer rollen als hij klaar is en dan staat hij op, schudt zich uit en gaat weer verder. Vind het niet nodig om daar een DA bij te halen