Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Billy schreef:MightyJoe schreef:Ons paard staat helaas op zo'n stal maar van mijn ouders mag hij nergens anders heen..
Dat is vervelend voor je, maar sorry, voor mij zou het duidelijk zijn: dan geen paard. Je laat je paard een paardonwaardig leven lijden (ja ook als je hem vier uur per dag uit zijn box haalt, staat hij nog 20 andere uren stil!!) , zo'n paard kan niet kiezen, jullie wel, dus dat vind ik uiterst egoistisch. Vooral van je ouders natuurlijk, maar het hebben van een paard blijft een keuze, ook voor jou...
Billy schreef:Dus paarden houden is alleen voorbehouden aan de Happy Few die een paard 24/7 buiten kunnen houden?
Mijn paard heeft het aan het einde van het weideseizoen helemaal gezien, dan komt hij gillend naar het hek toerennen en wil hij alleen maar naar binnen.....
Dat is meestal het moment dat ik hem weer op stal zet, en daar is hij dan heerlijk tevreden...
Skygirl schreef:Vulina schreef:Hoe zou dat nou haatzaaierig zijn??
Vreemd hoor, hoe negatief sommige mensen gelijk denken..
Gewoon door dat soort dingen te suggereren, alsof het een feit is.
Vulina schreef:Hoe zou dat nou haatzaaierig zijn??
Vreemd hoor, hoe negatief sommige mensen gelijk denken..
Billy schreef:t Is op zn minst generaliserend en bevooroordeeld.
Als je je paard niet 24/7 op de wei kunt houden moet je wel supplementen geven om te voorkomen dat hij er slecht uitziet....Yeah, right!
Dat komt toch redelijk vervelend over.