Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Juliee schreef:Ik weet niet wat er allemaal al is gezegd, omdat ik een beetje te lui ben om alles door te lezen![]()
Als ik jou verhaal lees, zou ik denken aan iets met haar tanden. Halsters kan je wel omdoen zonder probleem? Dan zou ik misschien proberen om bitloos te gaan werken, of met zo'n appelbitje..
Verder misschien veel grondwerk doen, en vertrouwensoefeningen.
Ik heb zelf ook al gemerkt dat een paard soms helemaal kan veranderen na een paar weken niet rijden en gewoon vertrouwensoefeningen. Als je het zelf niet vertrouwt om ermee te rijden, zoek dan iemand die het wel vertrouwt. Door er iemand op te zetten die zelf in zijn broek doet gaat het niet verbeteren.
Verder geen idee of ik nog tips heb. Verder veel succes en plezier ermee!
mbkaatje schreef:Vooralsnog reageert de ts niet meer echt. Maar als je de door haar geopende topics bekijkt, dan is het een probleem die zich al voordoet sinds ze het paard heeft.
Misschien moet je eens bedenken of dit wel een geschikt paard voor je is. Maar ik ben niet de eerste die dit zo stelt.
liljebo schreef:Als dat niet gebeurt, zal het arme beest straks tot de 66% van de 2 tot 7 jarigen horen die bij het slachthuis worden aangeboden vanwege gedragsproblemen, veroorzaakt door de mens.
Millanka schreef:liljebo schreef:Als dat niet gebeurt, zal het arme beest straks tot de 66% van de 2 tot 7 jarigen horen die bij het slachthuis worden aangeboden vanwege gedragsproblemen, veroorzaakt door de mens.
Waar heb je deze percentage vandaan?niet aanvallend bedoeld, ik ben erg nieuwsgierig naar het onderzoek.