Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

*** schreef:edit: ik weet het weer (en even terug gezocht)! in bit nr 191 wordt geschreven dat een paard zich het meest comfortabel voelt bij een temperatuur tussen de plus 5 graden en -10. daardoor kunnen paarden misschien vrolijker en frisser zijn in deze periode plus daarbij dat sommige vaker/langer binnen staan.
(toch maar even op een klein voltetje gezet, na 2 rondjes was het weer over)
themuisje schreef:Die van mij springt zo uit het niets met 4 pootjes omhoog, om daarna een sprong vooruit te nemen en weg te draven, dan toch maar schrikken in de hoek waardoor hij met de voorpootjes als bambi staat en z'n ogen haast uit z'n kassen rollen.Vervolgens geef ik been en staat ie wat te hippen op de plaats. Mal beest. Eigenlijk moet je het eens filmen. Verbaas me iedere keer weer dat ik nog zit
Blij te horen dat ik niet de enige ben
Dat een paard deze kou lekker vindt brrrrr...... 
Joolien schreef:Helpt het bij jou niet om dan even af te vloeien met een paar rondjes galop? Die van mij deed dat namelijk ook, maar echt op een linke manier, zodra ik erop zat moest ik een rondjes galopperen anders was ie knettergek. Dan kon ie mooi de frisheid even afvloeien en kon ik daarna normaal rijden.