Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Voel me net zo'n penny doosje.tinaaz schreef:Ik ben er al uit ja,
op precies te zijn... vanmiddag was ik er officieel uit.
Morgen gaan we haar (proberen te) halen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-D
Ik heb de Traquigel al in de auto liggen, want ze schijnt de trailer niet in te willen.
Toch hoop ik stiekem dat ik het niet nodig zal hebben.
Zodra ze thuis staat zal ik even foto's maken van het schrale lelijke eendje, dan kunnen jullie ook even meegenieten van deze merrie!
tinaaz schreef:Lijkt zo, nu ik naar de foto kijk zie ik het ook, maar in het echt niet. ze is eerder nog een ietsie pietsie toontredend aan de voorkant, en achterkant is gewoon recht.
Het is een Painted Black.
Paddenpad schreef:tinaaz schreef:Lijkt zo, nu ik naar de foto kijk zie ik het ook, maar in het echt niet. ze is eerder nog een ietsie pietsie toontredend aan de voorkant, en achterkant is gewoon recht.
Het is een Painted Black.
Ja dat wilde ik er niet bij zetten,lijkt het net of ik je mooie beessie zit af te kraken,en het is allemaal nog in de groei dus kan nog bij trekken.
Wordt vast een toppertje en is zeker een knappie!!
geerke schreef:leuk beestje hoor!
Beetje schriel voor haar twee jaar.
Is ze veel in handen geweest?Zo nee,is het gewoon een kwestie van wennen dat er iemand aan haar benen zit.
Beginnen met een zachte borstel bij de voorbenen,met veel geduld komt het wel goed hoor!
(en een wormkuurtje)
En een goede hoefsmid,op deze leeftijd kun je nog best iets corrigeren.
tinaaz schreef:Ja schriel is ze zeker, en op de foto (van een aantal weken oud) valt het ook nog redelijk mee. Ze is in het echt, heel magertjes.. Maar dat voeren we er wel weer aan thuis!
Ik weet niet of ze veel in handen is geweest. Ze is wel halstermak en ze kan vast staan, dus er is wel wat mee gedaan.
De rest, daar komen we de komende weken wel achter.. Op hoop van zegen zullen we maar zeggen