StalNollie schreef:als het medisch niks is, dan ging ik er toch met een zweep achter aan, en als hij nar mijn wil komen of achteruit wil lopen, dan zal ik hem er toch eens onder walsen, hoe zielig het ook klinkt, geen paard gaat zo aan de haal met mijn.
en als hij alleen maar erger gaat bokken, tja dan bokt hij maar word van eigens een keer moe. en dan ga je de volgende ker gewoon zo weer verder.
jullie zouden de baas moeten zijn maar krijg het idee dat jullie niet echt weten wat te doen ´´ als´´ en als je dit al niet weet laat dan aub hengsten gewoon staan en ga er niet mee aan de slag als de kennis van longeren of beleren er al niet is.
en wat hier vaker al is gezegt met water zou ik maar neit doen dat word lastig als hij afgespoten moet worden of iets, want dan ziet hij water als straf,
Daar zit ook wat in en vooral van dat water is waar, maar voor het beest helemaal lens geslagen wordt met een zweep moet er eerst óf een goed medisch onderzoek komen, en als daar niks uitkomt iemand die er verstand van heeft. Tuurlijk zijn er knollen die etteren maar ik denk niet dat deze kruimel van 13
dit echt kan beoordelen. Als ik het zo lees dan.