Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik kom net terug van de osteopaat. hij was wat vast in de rug. ze zei me dat dit normaal was bij
over zijn gedrag zei ze alleen dat hij heel slim is. dit heeft hij natuurlijk voor mij de nodige jaren voor elkaar gekregen. dus ik moet nog wat geduld met hem hebben. ze bevestigde ook dat hij dus bij de kudde wilde blijven en dat ik een compromie met hem moet sluiten. ik ben zo ontzettend blij dat hij in ieder geval niet ergens last van heeft. hij heeft geen pijn hij is alleen oud.
Dat je zn bloed, urine en mest nog even laat testen is wel verstandig denk ik. Ik dacht ook al dat hij een slim paard zou zijn, na het lezen van eerdere berichten.
Heel veel succes (en geduld) met hem!
in het begin van mn topic had ik het echt gehad, maar nu ben ik zelf ook weer een stuk positiever erover.
mede door hulp van jullie allemaal
BEDANKT! en speciaal dianaw33 hier heb ik zo veel aan gehad en direct bruikbaar. de osteopaat heeft me ook gezegd dat ik dit niet meer helemaal eruit krijg op deze leeftijd. dan is dat maar zo. hij kent heel veel trucs om onder het werk uit te komen