idd paarden voelen dat zeker aan..
Ik was 12 weken zwanger van een tweeling toen ik een buitenrit ging maken met mijn paard ( ik wist op dat moment nog niet dat ik zwanger was).
hij was net 3,5 jaar oud dus hij kende nog niet veel buiten! Normaal als hij schrok wou hij er als een speer vandoor maar hij bleef elke keer stok stijf stil staan en bibberde aan alle kanten. Ik vond dat op dat moment ook al zo raar maar later kwam ik erachter dat ik dus zwanger was! Hij duwde ook altijd zijn neus tegen mijn buik en dat was zoooo lief.... dus ja paarden voelen dat zeker aan.
Ik ben nu inmiddels bevallen van 2 dochters en ben voor het eerst weer eens met hem naar buiten gegaan en wat denk je..... hij ging bij de kleinste dingen er vandoor
een tweeling! Heb je lang na de bevalling niet kunnen rijden? Ik ben verslaafd aan rijden en wil nu zo lang mogelijk blijven rijden, maar ik weet dat ik toch wel eens zal moeten stoppen en ik vraag me af hoelang je na de bevalling echt niet meer kan rijden?
Ik heb er 3 en eigenlijk is er maar 1tje die echt kalm en rustig reageert of zich anders gedraagt, mijn andere 2 paarden doen net hetzelfde zwanger of niet.
Ik ben er uiteindelijk toch afgevallen, gelukkig niet erg, enkel mijn knie doet wat pijn. Het had erger gekund! Daarna was hij gelukkig terug braaf, want ik moest nog naar huis rijden.