Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Komt wel goed hoor maar hij moet even heel duidelijk op zijn plaats gezet worden!
Wat een boel perfecte bokkers bestaan er toch.
Ik snap dat je je rot geschrokken bent.... Caira schreef:Orchidee21 schreef:pffff, allemaal opvoedende tips (wel 10 x hetzlfde verhaal) maar geen tip iom het bijtgedrag te veranderen..
Hoe wil je opvoedkundige tips geven als een dier net 1 week ergens is, TS stond met haar rug naar het hele gebeuren dus heeft de signalen daarvoor niet gezien. ZIJ was fout, het paard niet.
mensen zouden naar mijn mening meer op de signalen van paarden moeten letten. Een paard bijt namelijk niet omdat het 'gewoon een rotzak' is, maar omdat de mens iets fout doet, of niet als leider geaccepteerd wordt.
Air schreef:Een paard ziet je kind alleen niet als mens
Toch raar dat het nu goedgepraat wordt van de TS.... als er weer eens een artikel op de voorpagina belandt dat er een kind is doodgetrapt komen er hele andere reacties.
sabino schreef:Paard is wel fout want die heeft kennelijk een pestkarakter, ik bracht hem lekker terug en
kocht een vriendelijker dier.
Waarom gaan ze op bokt er altijd van uit dat het kind fout is? er zijn zat paarden die een rotkarakter
hebben en niet geschikt zijn als hobbydier.
sabino schreef:doei schreef:@Sabino
Wat een domme reactie!
Zeker een haflingerfan?
Nu zijn er heel veel bokkers natuurlijk lekker schijnheilig en waren blijkbaar allemaal 18+ toen ze gingen paardrijden.
Zelf ben ik ook gebeten door een paard op de manege, die stond op stal en kwam ineens naar voren stuiven en ik werd gebeten. Afijn, op het moment dat hij dat zou doen zou ik hem direct een ontiegelijke klap voor zijn harses verkopen, dat hij dat voorlopig niet meer vergeet. Sterkte! 
Lekker scheef.