Het perfect gemanierde paard, wat kan hij?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

BrigitteB61

Re: Het perfect gemanierde paard, wat kan hij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 00:52

Ik heb een Fjord gehad die beiden lippen helemaal over je hand klapte als je hem een horse treat gaf :( Heel je hand onder de slijm en de kwijl brrrr.... ik had hem dus meteen geleerd lekkertjes netjes aan te pakken met tuitlipjes :)

Cassidy: Bedankt voor de Link naar Clinton. Ik ben altijd een echte Monty fan geweest maar ik ga nu zeker Clinton ook eens volgen

JessicaD88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 01:06

Uhmmms mensen ben ik zo raar als ik echt het idee heb dat mijn paard voldoet aan alle manieren-criteria? Want ze heeft alles wat jullie allemaal opnoemen! *\o/* (*trots :D *) Super braaf met alles, borstelen, longeren, buitenrit, met de trailer, stal houdt ze netjes, braaf bij de smid, houdt zichzelf schoon, heeft respect zal je dus nooit omver lopen oid, loopt mee ook zonder touw, laat zich makkelijk vangen id wei, kan goed met andere paarden, vind het super leuk om op wedstrijd te gaan, tja ik kan nog wel een aantal A4-tjes volschrijven geloof ik :o

jouke_h

Re: Het perfect gemanierde paard, wat kan hij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 01:17

Door plassen lopen.