djune13 schreef:russel schreef:Hij moet ontzag voor jouw hebben, hoe klein en iel je ook mag zijn.
Ik, maar dan spreek ik over mijzelf, zou een lange dressuurzweep bij mij hebben en bij de eerste keer dat hij slaat, een flinke mep op zijn been geven en een brul, maar wie ben ikMij zou zulk gedrag nl boos en niet bang maken, is hij helemaal...de hand die je voedt die bijt je niet en dat moet hij even goed weten.
De striem zou op zijn vette kont staanen been oplichten naar mij is een vette harde mep met de zweep op zijn been. Dan meteen wegsturen als hij op de wei staat.
Heb hem een tik gegeven met de zweet (helaas kon ik hem niet hard genoeg raken omdat ik probeer weg te raken voor zijn hoeven en mijn zweet niet lang genoeg was)
Sorry, zweet?? Is misschien bels, maar neem dan de longeerzweep die is langer en ga niet voor hem staan als je wilt meppen, maar naast hem..
Mij zou zulk gedrag nl boos en niet bang maken, is hij helemaal...de hand die je voedt die bijt je niet en dat moet hij even goed weten.
voor ons heel lief en bij mensen die ze niet zo goed ken is het een draak
of is het te toevallig...