dus soms snap ik wel dat mensen hun paard niet op het land willen maar er zijn altijd oplossingen voor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
dus soms snap ik wel dat mensen hun paard niet op het land willen maar er zijn altijd oplossingen voor
Miranda_V schreef:ik hoor wel eens dat mensen bang zijn dat paarde elkaar trappen. een vriendin van me staat op een "wedstrijd" stal. zij hebbe de oplossing paartjes met zn 2tjes op een afgezet stuk land mits ze goede maatjes zijn. een paard van die vriendin heeft een verbrijzeld sprong gevricht gehad door een trap van een paard. hij staat nu alleen op een af gezet stukkie land tussen zijn vriendjesdus soms snap ik wel dat mensen hun paard niet op het land willen maar er zijn altijd oplossingen voor
JaneJansen schreef:Miranda06 schreef:Mijn paard staat ook elke dag op stal ze staat gestald op een manege
en ik moet plaatsmaken voor de wedstrijdruiters die niet willen dat hun paard
buiten komt te staan omdat ze bang zijn dat ze een grasbuik krijgen.
Ik ben het er ook absoluut niet mee eens dat ze op stal staat want ik vind ook dat een paard
lekker naar buiten moet kunnen (vooral omdat mijn paard 3 jaar is en net beetje bezig ben haar te beleren)
Ik kan haar wel elke dag in de paddock zetten maar zijn ook meestal bezet of te nat.
ik betaal veel geld voor stalling (215 euro) voor waar ze dus bijna elke dag op stal staat.
Ik ben nu ook al bezig om een andere stal te vinden maar kan nog niks vinden
(dus als iemand wat weet richting Een-West of America drenthe dan hoor ik het graag)![]()
Zeker in die omgeving moet je voor een veel lager bedrag een NORMALE stalling kunnen vinden? Heb je al een advertentie op MP?
Succes, hoop dat je snel wat vindt.
tita schreef:Citaat:vind zulke mensen echt geen paard waard, en dan nog boos op mij dat ik zeg dat ze hun paard niet goed verzorgen.. ze zullen vast goed verzorgd worden maar beter 3 setjes minder kopen en je paard wél buiten hebben staan..
Hier geef je weer eens je mening neer waarvan het nergens op gebaseerd is, er zijn mensen zat waarbij het niet anders kan en dan zijn ze heus niet allemaal setjes verslaafd hoor
Als we daar nu allemaal mee beginnen, komen we al een heel eind. Merendeel is daar al mee begonnen, maar er zijn nog altijd zwartkijkers, helaas... Kaplaars schreef:Ik wilde mij eigenlijk niet in deze discussie mengen. Na deze opmerking moet ik van mezelf even posten:
Je kan altijd de keuze maken tot het niet kopen of verkopen van je paard.
Ook zijn er mogelijkheden om als je weg moet van een goede stal, tijdens een boer met/of weiland op te zoeken.
Maar als je kiest voor de oplossing waar JIJ het fijnste kunt rijden ipv waar je paard het gezondste kan staan, ben je in mijn ogen heel fout bezig en kun je beter een brommer kopen.
Die kan namelijk wel 24/7 in de garage.
.