je wilt niet weten hoeveel kijkers er zijn geweest maar de meeste mensen waren gewoon slim en keken door het mooie paard heen.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
gr_roos schreef:Al is het nog zo'n vals paard. 3 jaar is imo veel te vroeg om fanatiek te gaan rijden. Koop dan een ouder paard. Met 3 jaar stap ik er in principe niet eens op, soms kan het nodig zijn, maar dan nog niet meer als 3 keer per week 20 min. uitbouwend naar 30.
Denk ook dat er even teveel gevraagd wordt van dit paard.
justdiesel schreef:zou ze van die kalmerende pasta hebben gehad dan toen jij haar kocht?
want dit is toch wel een enorme omschakeling opeens....
BKS schreef:justdiesel schreef:zou ze van die kalmerende pasta hebben gehad dan toen jij haar kocht?
want dit is toch wel een enorme omschakeling opeens....
Daar zat ik ook aan te denken, heb in het verleden ook wel eens zulke geintjes gezein (gelukkig bij een ander) Is er een aankoopkeuring met bloedonderzoek gedaan?

KiWiKo schreef:als ik het zo lees doet TS er het verstandigste aan om dit paard aan de eerste de beste handelaar mee te geven
Citaat:zou het dier getalenteerd zijn ergens in, dan had het wel gekocht geweest door een vooraanstaand wedstrijd ruiter, die niks om karakter geeft en ermee om kan gaan............
maar dat is blijkbaar niet aan de orde, dus we hebben het hier over een middelmatig paard, met een naar karakter..........
afstammeling.tita schreef:Kiwi
ze is mooi, ze kan lopen, je moet alleen met der om kunnen gaan.
Bellatrix zo noemde ik haar is geen merrie voor de knuffel, bella is geschikt voor fokken want zo vals ze tegen mensen is zo lief is ze voor andere dieren.
Bella moet de sport in met een echte ruiter die ambitie heeft

Patser schreef:Het is natuurlijk aan de TS zelf om te bepalen! Maar ja het is een kansje waard om het te proberen met iets van grondwerk, en gewoon rustig aan! De verkoopster zal haar echt niet meer terug nemen, tenminste van wat ik lees, is de kans daarop heeeeel klijn!
Lukt het uiteindelijk niet met grondwerk dan kan ze haar over een maand bv. nog naar de eerste de beste handelaar doen!
bella komt er niet meer in.
Citaat:![]()
bella komt er niet meer in.
Grondwerk gaat niet lukken bij deze merrie we zijn 7 weken bezig geweest haar karakter is met de dag anders.
Vandaag onder de indruk, morgen beetje, overmorgen alweer vergeten
, maar het zij zo!!