KiWiKo schreef:Dus het is allemaal leuk en aardig wat je hier verteld Yinnar........... maar het staat zo ontzettend ver van de werkelijkheid vandaan. Het zal prima werken met jouw paarden hoor Geloof ik zomaar....... maar tussen de paar duizend paarden die ik de afgelopen jaren in handen heb gehad, zaten er best wel wat tussen die je gewoon vierkant uitlachen en je keihard weer die hoek in slaan waar je net dacht uit te komen als je niet net effe iets duidelijker ben dan je groot maken![]()
Aangezien ik vele cursussen heb gevolgd en dus vele verschillende paarden heb gezien met allemaal diverse karakters en niet te vergeten de diverse demo's die ik heb gezien weet ik dus dat het wel kan voor elk paard. Dus we kunnen hier saampjes nog heel lang over bakkeleien wij komen er niet uit. Ik weet waar ik voor sta en het is niet uit de lucht gegrepen. Dat jij bij diverse handelstallen hebt gewerkt zegt mij niks. De ervaringen die ik daar mee heb zijn bedroevend. Dus laten wij onze discussie maar staken want jij hebt een gruwelijke aversie tegen grondwerken blijkbaar. Je haalt voorbeelden aan die totaal niets van doen hebben met grondwerken. Nou dan zijn we uitgesproken. Oké?
Ben wel benieuwd van wie jij demo's hebt bijgewoond.
) wekt wederom enige weerstand bij mij. Maar dat zul je wel begrijpen na het lezen van mijn berichten.
Persoonlijk spreekt Yinnars visie mij erg aan, misschien omdat ik zelf ook niet iemand ben die slaat, noch er voorstander van is.