Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
iloveyouJoy schreef:Ik hoef geen domwyf te zijn om stoer te doen en te opscheppen met een duur paard. ik kan tenminste te vreden zijn! dat zouden jullie niet kunnen.
suusiejj schreef:_Yasmine_ schreef:maar kijk ik zal het uitleggen suusiejj
eerst was je rijk.. toen kocht je dure paarden.. en was je nog rijk.. maar toen moest je spullen kopen en toen was je arm.. maar wel met dure paarden
Ooooooooh![]()
Bedankt voor je uitleg, voelde me al een echt domwyf!
iloveyouJoy schreef:nou kunne jullie ook nog iets anders dan schelden ? missschien mij helpen ofzo ?
en ik zeg je een ding, het is heeeeeeeeeeeeel zielig om in een PB te sturen dat mijn pony naar de slager mag !
wat heeft mijn PONY hier mee te makne ?!
betrek mij er bij , niet mijn PONY!
iloveyouJoy schreef:nou en waarom reageren jullie hier nou niet op dan ?
omdat het de waarheid is ? erg zwam om mijn pony te gaan beschuldigen ?!
nou kunne jullie ook nog iets anders dan schelden ? missschien mij helpen ofzo ?
en ik zeg je een ding, het is heeeeeeeeeeeeel zielig om in een PB te sturen dat mijn pony naar de slager mag !
wat heeft mijn PONY hier mee te makne ?!
betrek mij er bij , niet mijn PONY!
ozzyhorse schreef:Weet jij het, Suusiej? Ik weet het niet meer!
Volgens mij, heeft de moeder ingelogd met de gegevens van het dochtertje. En willen ze op die manier, er gratis een pony bij, omdat de pony die ze nu hebben te klein is. Als je de advertentie leest, is het de bedoeling dat de dochter van 1.70 op de logé gaat rijden.
Corelli schreef:Het is wat lastig helpen als je het probleem weg haalt
JoviBan schreef:Corelli schreef:Het is wat lastig helpen als je het probleem weg haalt
![]()
Even kort samenvattend: Ze wil dat haar pony in de krul loopt. Ze heeft van alles geprobeerd, zowel in de mond zitten raggen als hulpteugels en als ze dat gerag 3 kwartier heeft volgehouden en de pony dan eindelijk inknikt, doet hij "raar" met o.a. z'n mond en tong. Vraag was hoe ze die pony sneller en beter in de krul kan rijden en houden. "In de krul" noemt zij trouwens "aan de teugel".
Hopelijk kun je hier wat mee.
druppeltje schreef:Dan doe ik het fout! Kan jij mij les geven Yasmine? Mag via internet