Suuzert schreef:Daar gaan we weer. Ik kan me er zo kwaad om maken dat er mensen zijn die er vanuit gaan dat een paard vervelend,eigenwijs,extra bang of iets dergelijks is zónder het beest te laten nakijken.
Je wéét niet zeker of dit paard is gevallen. Hij kan zonder toezicht ergens zijn beland op een rotplek. het kán wel, zijn hun dan 24 uur per dag naar dat paard aan het kijken? Lijkt me niet.
Daarbij ookal zou het paard niet zijn gevallen, ga er toch niet vanuit dat het maar eigenwijsheid is. Omdat er toevallig een ander shetje ook zo stront eigenwijs was, of omdat het paard niet zou wennen aan de omgeving, ofofofofof.......
Laat hem nakijken, volledig! Laat die mensen wat moeite doen voor je paard of neem hem terug. Niet zomaar door laten rijden als het paard wellicht pijn heeft. Denk aan zijn welzijn niet aan 't plezier van die mensen. Fijn dat je hem wellicht terug wilt nemen als die mensen er niets aan hebben, maar laat hem nakijken.
Speculaties, altijd weer speculaties over wat er mis zou kúnnen zijn. En dan altijd uitgaan van het makkelijkste. Niet alle paarden zijn zuurpruimen, niet alle paarden zijn eigenwijs, elk is anders.
Mijn post is wellicht wat kattig maar kom op hey. Ik kan me hier zo druk om maken..
Als je alles even goed had doorgelezen had je gezien dat wij met zijn allen tot de conclusie waren gekomen dat dit hoogst onwaarschijnlijk is. Enn dat de TS nooit zomaar zou zeggen dat het koppigheid is. Het lijkt me duidelijk dat wanneer het paard nog bij de TS had gestaan en dit was gebeurd dat er allang behandeling zou zijn geweest. Dit is voor haar even een toevluchting om over haar noodsituatie te praten! Volgens mij heb je gewoon even klakkeloos je mening gegeven zonder het topic is even goed door te lezen. Er staat namelijk herhaaldelijk in dat zelfs al is het koppigheid dat je daar niet zomaar vanuit mag gaan..