Een paard dat mastrubeert?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

anoushka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 14:17

bij ons doen de shetlander hengst het vaak, ook mijn jaarling hengst, en mn moeders ruin ook en slaan dan echt tegen hun buik aan, de andere 2 ruinen laten hem alleen soms buiten hangen.
niets raars dus
Laatst bijgewerkt door anoushka op 12-06-09 14:34, in het totaal 1 keer bewerkt

ruth91

Re: Een paard dat mastrubeert?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 14:19

OMG ! :P haha, ik heb het nog nooit gezien, wel dat ie eruit hing maar verder niets :P

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 14:23

Explosion doet dat met regelmaat, dat "zwiepen" en dan ook echt tegen zijn buik op slaan. Ik heb altijd gedacht dat ie gewoon "in the mood" was zeg maar :') Maar nu krijgt dat beeld wel een geheel andere betekenis :oo Mijn bompa mastrubeert :oo

flyfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 17:29

Onze jaarlinghengst stond een paar maand geleden ook te choken in de wei. Een paar van die jochies van een jaar of 10 hadden de grootste lol. En maar kijken en lachen, even door de knieen zodat ze het beter konden zien. Ik had eerst nog wat willen vragen maar heb me toch maar bedacht, ze waren nog ietsjes te klein.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 17:48

Hahahaha leuke topic dit.

Ja mijn ex paard deed dat ook toen hij nog hengst was, dan kwam dat tegen de buik aan kletsen :o , maar toen het een maal gecastreerd was, heeft hij dat nooit meer gedaan, het is een doetje geworden :o .

_Jennifer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 17:55

haha ik heb er echt nog nooit van gehoord, ik vind het wel grappig om te lezen, ik zie het haast voor me :')

En merries kunnen er ook wat van. Die van mij kan zo lekker hengstig worden, die is dan echt een slet. De ruin waarmee ze vaak samen staat hoef je er dan ook niet bij zetten, want dan is z'n ding ineens niet zo slap meer en probeert hij er gewoon op te springen. En ons plet ze ook gerust, als we rond haar achterhand aan het borstelen zijn, dat ze lekker die kont naar je toe slingert (dit heeft ze naar mij toe al redelijk afgeleerd gelukkig). Of ze gaat zelf ergens met haar achterhand tegenaan staan/leunen.

daanielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 18:02

haha ik heb wel is met mijn verzorgruin dat ikdenk. ik ga liever even binnen poetsen lacht niemand me uit hahaha.

HorsesWoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 12:12

Mijn verzorgshetlander hengstje doet dat ook altijd,
jakkes, ik dacht dat hij gewoon last van vliegen had of de kriebels ofzo. :+
Maar hij gaat trouwens ook nog wel een op het ruintje dat er bij staat, en dan rent de ruin weg, en rent de hengst met zijn voorbenen nog op de ruin er achter aan, ziet er zo hillarisch uit!

Bon_charmeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 12:19

ik vind het ook een ramp hoor.. ik had het vooral op wedstrijden dat die pipo van mij ze leuter er uit had hangen midden in de proef.:S.. gezellig.

Cahill

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 12:25

Tja, het zijn dieren en ook die hebben gevoelens. Al klinkt het soms erg ongeloofwaardig maar ook paarden hebben zo nu en dan last van hun hormonen. Hengsten kunnen je bijna 'dood knuppelen' wanneer je bandages omdoet e.d. En de merries die friemelen lekker met de billen langs alles wat los en vast zit.
Zo heb ik eens een shetlander gezien die met zo'n grote bal aan het spelen was, niet veel later sprong hij erop en ging op de bal hangen en leefde zich even lekker uit!

:wave:

janjaffa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 18:12

geef die paardjes nog gelijk hoor kijk hun hebben geluk dat hun het overal kunnen doen of tenminste dat word redelijk geacepteerd als ik dat doe zit ik of in een TBS kliniek of heb ik 20 jaar cell }>
gelukig heb ik het nooit gezien :P

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 19:28

Bij mij op m'n werk lijkt het alsof de hengsten zich betrapt voelen als ze hun ding eruit hebben hangen en iemand loopt langs of doet de box open.
IK zie ze nooit echt masturberen, maar ze hebben best vaak hun lange jan naar buiten hangen. Alleen zodra ik de box in moet om uit te mesten, trekken ze 'm meteen weer terug naar binnen. Ik geloof dat het voor deze mannen echt hun momentje alleen is.

xlenngp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 00:22

als ik ga poetsen gooit mijn verzorgpony zijn leuter er ook uit en dan slaat hij er ook mee tegen zijn buik hahaha :+

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 10:31

xlenngp schreef:
als ik ga poetsen gooit mijn verzorgpony zijn leuter er ook uit en dan slaat hij er ook mee tegen zijn buik hahaha :+

hier het zelfde verhaal :o doet idefix mijn shetlander ruintje ook wel eens :o maar meestal staat hij alleen 100% ondspannen ;)

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 22:36

Cowgirl1988 schreef:
Alleen zodra ik de box in moet om uit te mesten, trekken ze 'm meteen weer terug naar binnen. Ik geloof dat het voor deze mannen echt hun momentje alleen is.

Ja maar weet je Cowgirl, helaas worden veel hengsten daar (ooit) nodeloos op afgestraft. Uit op een wedstrijd..gelijk geroep of erger zodat hij hem zo snel mogelijk weer naar binnen heeft enz.. Je zou van minder stiekem worden ;-)