Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ragdollcat schreef:op de stallen waar ik stond, was er ook een paard die gedoe gaf, die moet maar in de paddock of op stal, geen gedoe of wat dan ook, eigenaar voedt het paard maar eerst op en leert maar eerst wat er wel en wat er niet kan
Daarbij wil ik dus helemaal niet op deze stal weg! Mij is er dus best wel wat aan gelegen om dit op te lossen. Gelukkig is de stalhouder bij mij tot nu toe echt super meewerkend!!!
Zucchero schreef:Ragdollcat schreef:op de stallen waar ik stond, was er ook een paard die gedoe gaf, die moet maar in de paddock of op stal, geen gedoe of wat dan ook, eigenaar voedt het paard maar eerst op en leert maar eerst wat er wel en wat er niet kan
En precies daarom proberen we dus manieren te verzinnen en met elkaar te delen om juist dat te bereiken...![]()
Geloof me, ik als eigenaar van een uitbreekpaard, erger me dood aan dit deeltje van mijn eigen paard. Hij heeft het prima voor elkaar, heeft een wei die ruim zat is, met weidemaatjes en voldoende gras, maar neeeee meneer kiest zijn eigen wei wel uit! Wordt vervolgens nog veel te dik ookDaarbij wil ik dus helemaal niet op deze stal weg! Mij is er dus best wel wat aan gelegen om dit op te lossen. Gelukkig is de stalhouder bij mij tot nu toe echt super meewerkend!!!
Olivierlover schreef:ff een vraag je ik lees hier over een antenne?of draad jes in de manen of aan het halster vastmaken/ maar word een paard/pony daar niet kopshuw van???
ikke20 schreef:vind het wel super zucchero dat jij er wel de moeite voor neemt.