Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
shadomagic schreef:Wie heeft er gezegt dat mijn paarden ongelukkig zijn?
Dat kan jij toch niet zeggen? Je hebt ze toch niet gezien.
Mijn paarden zijn aan hun gedrag te zien hartstikke gelukkig.
Behalve dan mijn paint merrie, maar ik ga kijken of er na het weekend iets verandert
SuperSmurf schreef:Ik snap dan eerlijk waar ook niet waarom je er dan zoveel hebt. Ik heb er 2 en dát is al veel werk! 10, dat is gewoon een dagtaak, dan kan je niet ernaast ook nog werken of naar school. Als je paarden gewoon lekker op het land zouden staan is het al veel minder erg, dan kunnen ze zichzelf in ieder geval nog vermaken, maar 24 uur per dag op stal is gewoon echt not done!
Sodeletuut schreef:Nou dan doe je die van je zussen weg, omdat die hun poten er toch niet naar uitsteken. Dat zijn er al een hoop minder. En dan het veulen ook nog, omdat je daar waarschijnlijk ook puberproblemen mee gaat krijgen. En dan misschien ook nog de 3,5 jarige omdat inrijden ook een hele klus is en je daar wrs ook geen tijd voor hebt
Diablo schreef:Ach gos, en die jonge paardjes staan allemaal het klokje rond op stal? Dat kan toch niet.................
SuperSmurf schreef:en je houdt die half jarige en die 2,5 jarige dus ook gewoon lekker op stal? Wat zullen die paarden zich heerlijk ontwikkelen zeg!