Hinniken als je komt

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Binolover

Re: Hinniken als je komt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 14:00

mijn pony doet het ook het heeft wel even geduurt maar nu is het echt supper gezellig Tong uitsteken

Mija

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 14:01

Ja ,dat is leuk als je paard hinnikt van blijschap dat je er weer bent , net als je hond met zijn staartje kwispelt als je hem ziet..dat zijn van die mooie momenten....

xRomanxMir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 14:39

Ik heb nu een verzorgpony, en als ik aan kom lopen dan hinnikt ze en word ze heel onrustig. Tong uitsteken

angelalala

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 14:41

MIjn pony niet

Maar als die 's avonds in de stal agat dan weet die precies dat die eten krijgt dus brummelt en trappelt na mij. maar dat is om het eten volgends mij hihi.

Ptries

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 19:52

Arabesk schreef:
Paarden die op de weide hinniken weten dat je wat lekkers komt brengen. Liefde gaat vóóral door de maag bij paarden.

Hoe verklaar je het dan dat ze af en toe ook naar hun paardenmaatje hinniken (murmelen) als die terugkomt. Dat doet die van mij namelijk wel bij zijn vriendjes en die geven hem ècht nooit eten.

Mijn vorige merrie hinnikte (murmelde) ook altijd als ik haar riep, of ze nu op de wei in de kudde stond of op stal, eten had of niet.

Dus ik denk dat het per paard en situatie verschilt. Ik denk zeker dat er ook wel paarden zijn die idd hinniken omdat ze zich vervelen, maar om nu maar aan te nemen dat dat altijd zo is vind ik een beetje kort door de bocht.

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 19:55

Ja, géwéldig, ik word dan helemaal 'verliefd'.
Dan loop ik het erf op 'Sjipkeee' en dan ziet hij me en dan zo lief hinniken en naar het hek komen Haha!.

En daar gaat het wél om liefde want hij weet dat hij niet wa lekkers krijgt als ik hem uit z'n weiland haal o.i.d , tuurlijk krijgt hij wat lekkers maar niet gelijk Slapen .

Mensen die dit topic ook altijd moeten verpesten ,als wij het leuk vinden dat paarden ons toehinniken laat ons, als jullie er negatief over willen denken ga je gang , wij zien het als begroeting met liefde. Knipoog

Claudia__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 19:55

Sharon (mijn vorige pony) die hinnikte soms als ik haar binnenhaalde maar Cupido is zo enthousiast!
Cupido hinnikt bijna altijd als je hem roept, dit doet hij al vanaf begin af aan.
Of als ik hem binnen kom halen. Niet altijd, maar wel vaak. Lovers

Ik vind dat altijd zo leuk als hij dat doet.

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 19:57

vandaag zo grappig,
we gingen even langs de pony, moesten heul vaak roepen tot ze (onderweg steeds weer stoppend om een paar happen gras te nemen) naar het draad toe kwam. - ze staat sinds gister op een grote wei met overal gras, dus vandaar he Tong uitsteken
toen ze er was gaven we haar een appeltje, die beet ze door de helft, en tussen de twee happen door hinnikte ze heel vrolijk naar ons, zo heel zacht Haha!
het betekende vast: heb je er nog meer?? Haha!

als we na het wandelen terug komen hinnikt ze ook soms naar de andere pony's,
of de andere pony's naar haar.
soms hinnikt ze ook naar andere pony's waar we langs komen. Lachen

Nicky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 19:58

Die van mij hinnikt ook altijd als ik de gang in loop en haar naam roep of ze me ziet staan Haha!
Vindt het super schattig!

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 20:01

mijn verzorgveulentje doet dat Lachen

maaikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 20:02

haha mijn paard doet het ook altijd,
hij hoord het gewoon precies aan de manier hoe ik loop
maar echt altijd, zelf nadat hij een half jaar in het land heeft gestaan herkent hij mij nog,
vind ik echt en supergevoel geven bij mezelf Bloos Schijnheilig

Salsalaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 20:45

Mijn shetje hinnikt alijd (het lijkt meer op een knorrig varkentje dat hinnikt, maar goed)
Dan voel je je gelijk welkom!

Ze blijft dan ook mooi wachten voor het hek, totdat ik haar op kom halen!
Echt een droppie. <3

xoxsannexox

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 20:47

Mijn pony's doen het ook! Vaak ook om te roepen dat ze naar buiten wilt haha!

SanneK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 23:14

mijn pony's doen het ook elke keer! Haha! zelfs als ik nog een heel eind van de wei vandaan ben en ze me nog niet kunnen zien, en ik tegen iemand aan het praten ben beginnen ze al Haha! heel lief

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 23:16

Mijn merrie doet het niet, die hinnikt bijna nooit. Maar die komt er altijd wel heeel hard aangerend, dat vat ik ook op als net zo;n compliment! Haha!
En onze hafhengst hinnikt altijd wel als we komen Lovers

Buwa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 23:19

Mijn pony brummelt meestal een beetje als ik kom, ik vind het wel schattig Lovers

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 01:36

de mijne hinniken eigenlijk altijd, en komen ook vrijwel altijd naar het hek als ik eraan kom. alleen als ze nieuw voer hebben ben ik natuurlijk niet interessant genoeg. weglopen doen ze overigens nooit, ik vind het echt vreselijk als paarden dat doen. de reactie van je paard op jou zegt immers een heleboel.

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 02:18

Pas na 2 jaar hinnekt Polly naar mij, maar meestal ziet ze me al heel snel aankomen, en dan hinnekt ze 1 keer, en dan blijft ze me ook volgend. Ze komt niet naar me toe gelopen.

Malibu ziet mij pas als ik hem heel hard heb geroepen, en dan hinnekt hij heel hard en veel, en dan komt hij heel snel naar het hek.

Overigens als ik heel lang in de stal blijf hangen dan gaat Polly ook voor het hek staan wachten en hinneken waar ik blijf Lachen

brazilll

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 13:20

die van mij hinnikt ook altijd

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 13:29

Mijn pony staat momenteel weer s'nachts op stal. Vanmorgen had hij al eten gehad en al kauwende op zijn kuilgras keek hij op en hinnikte vervolgens vrolijk naar mij. Als in "He je bent er weer"

Daarna ging hij lekker door met eten Vork

Overigens in het land hinnikt hij ook regelmatig naar mij, maar gaat meestal daarna wel lekker door met eten Haha!

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 15:36

Arabesk schreef:
Paarden die op de weide hinniken weten dat je wat lekkers komt brengen. Liefde gaat vóóral door de maag bij paarden.

Mee eens.
Laatst bijgewerkt door LindyH op 02-11-08 15:49, in het totaal 1 keer bewerkt

sethlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 15:40

Als ik hem uit de wei haal kijkt hij wel, maar hinnikt en komt niet Meer.
Als ik hem eten kom geven dan komt er een heel gebulder van gehinnik op me af Haha! Bloos

Tommy_hvj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 15:45

Ik moet altijd eerst langs het weiland rijden op me scooter en dan ziet tie me al en hoor ik hem heel hard hinniken.. Als ik hem dan ga halen uit de wei rent tie heel hard naar de ingang van het hek. Dat is altijd erg leuk. Mijn oude verzorgpony die keek alleen om en die moest ik gaan halen in die enorm grote wei haha.

xMariellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 19:01

Haha, dat doet het veulentje dat ik verzorg ook Lovers Ze doet het volgens mij wel bij iedereen, maar ik blijf het geweldig vinden Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 19:05

Arabesk schreef:
Een paard dat hinnikt heeft in de uren daarvoor zich niet prettig gevoeld. Als mijn paarden hinniken is dat meestal omdat er wat aan de hand is. (waterbak omgegooid oid)

Als onze paarden vrij zijn van ongemakken, eten hebben en drinken hinniken ze niet.

Een klant van mij wilde weten hoe ze haar paard kon afleren om 's ochtends de hele buurt bijelkaar te hinniken. Ik vroeg haar of het paard 's nachts op stal ging en hoeveel voer hij kreeg. 's Ochtends had hij geen voer meer in zijn box en had ook al een hele nacht op stal gestaan.

Toen ze hem buiten liet staan 's nachts met voldoende eten was het in één keer over.

Mijn paard hinnikt ook als ze de hele dag op weistaat en savonds op stal mag hoor, ze staan in een vaste kudde van 5 in de wei waaronder haar veulen en beste maatje mijn kwpner en ze hebben daar zat te doen dus ga me niet wijsmaken dat ze naar me hinnikt omdat ze zich al een paar uur ellendig voelde..