Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Arabesk schreef:Paarden die op de weide hinniken weten dat je wat lekkers komt brengen. Liefde gaat vóóral door de maag bij paarden.
.
.

zelfs als ik nog een heel eind van de wei vandaan ben en ze me nog niet kunnen zien, en ik tegen iemand aan het praten ben beginnen ze al
heel lief 

Arabesk schreef:Paarden die op de weide hinniken weten dat je wat lekkers komt brengen. Liefde gaat vóóral door de maag bij paarden.
Ze doet het volgens mij wel bij iedereen, maar ik blijf het geweldig vinden
Arabesk schreef:Een paard dat hinnikt heeft in de uren daarvoor zich niet prettig gevoeld. Als mijn paarden hinniken is dat meestal omdat er wat aan de hand is. (waterbak omgegooid oid)
Als onze paarden vrij zijn van ongemakken, eten hebben en drinken hinniken ze niet.
Een klant van mij wilde weten hoe ze haar paard kon afleren om 's ochtends de hele buurt bijelkaar te hinniken. Ik vroeg haar of het paard 's nachts op stal ging en hoeveel voer hij kreeg. 's Ochtends had hij geen voer meer in zijn box en had ook al een hele nacht op stal gestaan.
Toen ze hem buiten liet staan 's nachts met voldoende eten was het in één keer over.
Paarden die op de weide hinniken weten dat je wat lekkers komt brengen. Liefde gaat vóóral door de maag bij paarden.