Amanda schreef:karoliena schreef:Niemand scheld toch
Vriendelijk is anders
Mwah, heftige discussie is IMO niks mis mee.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Amanda schreef:karoliena schreef:Niemand scheld toch
Vriendelijk is anders

stef schreef:wat is er niet vriendelijk dan?
Wij worden er van beschuldigt dat wij niet goed zijn voor onze paarden. beetje logisch dat wij dan in de verdediging schieten denk ik, maar voorlopig komen we netjes met argumenten en met hoe wij het zien en wordt er niet gescholden o.i.d.

) 

! Veiligheid voor alles.NikkiNik schreef:Ik zou trouwens nooit een paard in een box houden, daar creeer je naar mijn idee ook vaak paarden met gestoord gedrag van. Niet altijd, hoor, maar je ziet het wel vaker. Maar da's weer een andere discussie en soms kan het ook niet anders. Maar mijn paardje staat lekker buiten.
Als hij wat probeert krijgt hij wel degelijk een knal van mij wanneer hij zoiets doet. Dat zeg ik ook tegen andere mensen, want bijten en trappen kan gewoon niet. Vooral omdat hij half-manegepony is en er rijden gehandicapte kindjes en kleine kindjes op hem. Je zou er toch niet aan moeten denken dat hij een van die kinderen raakt als hij denkt dat trappen of bijten bij het aansingelen gewoon geaccepteerd word? Amanda schreef:Hou het een beetje gezellig hier
Discussieren is goed, schelden minder
)
mijn veulen is ook 5 maand, en als die me uit test krijgt ie ook een tik hoor, niks zielig arm veulentje, anders heb ik straks een onhandelbare hengst
(om dan niet te spreken van al die haren in mijn mond)
odetteke schreef:En de meest grappige die ik ooit gehoord heb: een kneepje in de manenkam geven
Maar ik heb van meerdere gehoord dat het zeker werkt!