Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
senna21 schreef:Catnip, dat wetende zou het de vorige eigenaar sieren als zij het paard terugneemt.
Goed voor ts en het paard.
Problem solved
Ravottie18 schreef:Hij staat nu gewoon op zijn weitje, ver weg van iedereen en alles.. Ik zit in italie tot maandag (was geboekt dus kon er niet onderuit) en als we terug zijn komt meteen DA.
Sientje schreef:Ravottie18 schreef:Hij staat nu gewoon op zijn weitje, ver weg van iedereen en alles.. Ik zit in italie tot maandag (was geboekt dus kon er niet onderuit) en als we terug zijn komt meteen DA.
Maak ik hieruit terecht op dat je je keuze hebt gemaakt? Heel erg verstandig, maar o zo moeilijk. Ontzettend veel sterkte.
Catnip schreef:senna21 schreef:Catnip, dat wetende zou het de vorige eigenaar sieren als zij het paard terugneemt.
Goed voor ts en het paard.
Problem solved
Ben ik helemaal met je eens hoor![]()
San87; het gaat helemaal niet om het niet stroken van verhalen. Ik weet zelf helemaal niks over ongelukken of ziekenhuisbezoeken ten gevolge van dit paard, dus daar kan ik ook niks over vertellen. Ik heb al jaren (3? 4?) geen contact meer met de vorige eigenares.
_San87_ schreef:Nou ja, als je leest wat jij vertelt en wat de TS te weten is gekomen dan klinkt het als twee verschillende paarden of zo.
Ravottie18 schreef:_San87_ schreef:Nou ja, als je leest wat jij vertelt en wat de TS te weten is gekomen dan klinkt het als twee verschillende paarden of zo.
Vind ik persoonlijk niet, Catnip deelt enkel haar eigen ervaringen over hem. Wat ik gehoord heb is inderdaad erg verschillend. Maar wat klopt en wat klopt niet, iedereen maakt andere verhalen en soms word het zo erg verdraaid allemaal, jammer genoeg.. vrees dat ik nooit de volledige waarheid zal kennen maar ik geloof wel wat Catnip zegt omdat ik met haar ook via pb gesproken heb en dat ging duidelijk over hetzelfde paard en we mogen ook zeker niet vergeten dat het jaren geleden is dat zij hem en de vorige eigenares nog gezien heeft, en op zoveel tijd kan er veel gebeuren en veranderen
Sientje schreef:Ravottie18 schreef:
Maak ik hieruit terecht op dat je je keuze hebt gemaakt? Heel erg verstandig, maar o zo moeilijk. Ontzettend veel sterkte.
Nee toch niet, we hebben beslist om hem eerst eens grondig te laten onderzoeken door DA, daarom komt die maandag en dan gaan we eens verder de opties bekijken.. Ik wil zeker weten dat ik al het mogelijke gedaan heb alvorens zo een heftige beslissing te nemen
broadway schreef:ts...respect voor jouw hoor ! Jullie hebt bewust voor dit paard gekozen dat is wel duidelijk .
Ik vraag me af wie hem het eerste aanwees als geschikte kandidaat , jij of je vriend ?
Waarom kocht je hem met de vermelde problemen ,terwijl je gewoon gezellig samen wou gaan rijden ?
Met 18 jaar en iemand er zovaak afgegooid te hebben en zijn verdere beperking weet je toch dat er wat aan de hand is ?
Bij jouw was het ook bokken begreep ik toch ?
Deed hij dat ook bij jouw vriend ?
Zou ik hem in beweging mogen zien ? Zou je een filmpje willen sturen dat hij draaft in de wei ? Mag ook via pb uiteraard .
Stond hij bij de vorige eigenaresse nooit tussen de andere paarden ? Of stal,stapmolen en los in de bak en eigen weitje ?
Catnip... werd hij destijds door meerdere ruiters en amazones gereden ? Ook op wedstrijden ?
broadway schreef:ts...respect voor jouw hoor ! Jullie hebt bewust voor dit paard gekozen dat is wel duidelijk .
Ik vraag me af wie hem het eerste aanwees als geschikte kandidaat , jij of je vriend ?
Waarom kocht je hem met de vermelde problemen ,terwijl je gewoon gezellig samen wou gaan rijden ?
Met 18 jaar en iemand er zovaak afgegooid te hebben en zijn verdere beperking weet je toch dat er wat aan de hand is ?
Bij jouw was het ook bokken begreep ik toch ?
Deed hij dat ook bij jouw vriend ?
Zou ik hem in beweging mogen zien ? Zou je een filmpje willen sturen dat hij draaft in de wei ? Mag ook via pb uiteraard .
Stond hij bij de vorige eigenaresse nooit tussen de andere paarden ? Of stal,stapmolen en los in de bak en eigen weitje ?
Catnip... werd hij destijds door meerdere ruiters en amazones gereden ? Ook op wedstrijden ?
Vala schreef:Ik vind nu eigenlijk ook niet dat er gedaan moet worden al as of dat dier iedere dag meerdere mensen probeert te vermoorden want dat is natuurlijk niet waar. Dat hij onbetrouwbaar is is een feit en wat er gebeurd is is niet fraai maar er wordt nu net gedaan door sommigen of hij niks anders doet dan pogingen tot moord.
pol013 schreef:Vala schreef:Ik vind nu eigenlijk ook niet dat er gedaan moet worden al as of dat dier iedere dag meerdere mensen probeert te vermoorden want dat is natuurlijk niet waar. Dat hij onbetrouwbaar is is een feit en wat er gebeurd is is niet fraai maar er wordt nu net gedaan door sommigen of hij niks anders doet dan pogingen tot moord.
Dat dus.
Plus dat de ts met onvolledige info met dit paard op weg is gestuurd. Had ze geweten dat dit een mogelijke onderstroom was bij dit paard, had ze hem misschien anders aangepekt. Het paard heeft in die zin niet echt een eerlijke kans gekregen.
Daarmee wil ik geenszins zeggen dat ts het een of het ander moet. Alleen zei en haar vriend kunnen beslissen wat nu de beste weg is. Alleen zei 2 hebben alle info en waren erbij.