Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
KiWiKo schreef:Mijn paard mag ook gestrafd worden als deze buiten zijn boekje gaat.
Nadya, stel.... je hebt een kleine stal, er komt een nieuw paard binnen. Je loopt later door je stalgang en het dier komt als een spuwende draak de boxdeur overzetten en pakt je vol in je bovenarm....... wat doe jij dan ? Foei zeggen?.... De volgende dag heb je het dier tussen de kettingen staan om hem te poetsen, alles gaat verder lekker rustig en je wijt het voorval van gisteren aan onzekerheid, je tilt het achterbeentje op om uit te krabben en je krijgt er een volop je bovenbeen, wat zeg jij dan??? FOEI![]()
Als je al weet wat voor gedrag zo'n dier vertoont, ga je er toch niet gelijk achter staan, zeker niet tussen twee kettingen gebonden, kan je op wachten dat dit gebeurt
Binckydenice schreef:Ik vindt het niet nodig om een paard te gaan schoppen. Dat hoort niets je kunt hem ook op andere manieren corrigeren, deze hoeven niet meteen schoppen en trappen te zijn dat vindt ik niet normaal.
Hierboven zei iemand schoppen op zijn scheen met klompen aan? Dabn vraag ik mij echt af waar je hersens zitten. Doe even normaal en hebt wat respekt voor dieren.
Binckydenice schreef:Ja, maar een paard in zijn buik schoppen vindt ik te ver gaan, waarom schoppen? Doe even normaal...
Norway_girl schreef:Binckydenice schreef:Ik vindt het niet nodig om een paard te gaan schoppen. Dat hoort niets je kunt hem ook op andere manieren corrigeren, deze hoeven niet meteen schoppen en trappen te zijn dat vindt ik niet normaal.
Hierboven zei iemand schoppen op zijn scheen met klompen aan? Dabn vraag ik mij echt af waar je hersens zitten. Doe even normaal en hebt wat respekt voor dieren.
Kan je ook normaal reageren?![]()
Best als je er tegen bent, maar houd wel je taalgebruik in de gaten a.u.b!
En ff tussendaar hoe corrigeer jij je paard dan XD Ook met het woordje foei?
Binckydenice schreef:Hierboven zei iemand schoppen op zijn scheen met klompen aan? Dabn vraag ik mij echt af waar je hersens zitten. Doe even normaal en hebt wat respekt voor dieren.
stef schreef:als ie een paard schopt krijgt ie van dat paard (mits het hoger in rang staat) ook een schop terug. Loop je dan ook de wei in: Doe even normaal?
Mensen gedragen zich ontzettend kinderachtig in dit topic. Net of iemand die zijn paard een keer verdient een schop verkoopt dagelijks zijn paard af staat te rossen....
maar vooruit, wen je ook weer aan...
SNIELUUGGHHHH
IvysToeter schreef:karoliena, als jouw pony's schoppen wat doe je dan?
Binckydenice schreef:Ja, maar niet recht in zijn maag en al helemaal niet met klompen tegen zijn scheenbeen aan, zoals een aantal bokkers hier wel melden. Dat vind ik niet normaal, en corrigeren ka op veel effectievere manieren dan terugschoppen.
Binckydenice schreef:Ja, maar niet recht in zijn maag en al helemaal niet met klompen tegen zijn scheenbeen aan, zoals een aantal bokkers hier wel melden. Dat vind ik niet normaal, en corrigeren ka op veel effectievere manieren dan terugschoppen.
Goedemorgen...Norway_girl schreef:Maar laat jij nu is ff horen hoe jij je paard dan zo efficient corrigeerd?
karoliena schreef:Binckydenice schreef:Ja, maar niet recht in zijn maag en al helemaal niet met klompen tegen zijn scheenbeen aan, zoals een aantal bokkers hier wel melden. Dat vind ik niet normaal, en corrigeren ka op veel effectievere manieren dan terugschoppen.
Blijf daar toch neit zo op door drammen, bijna niemand vind dat normaal om te doen