Mindim schreef:Touw met aan het uiteinde een halster doet ook wonderen.
Klomp werk overigens ook prima,nadeel is alleen dat je zeker moet weten dat je goedgooid

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
noaenkelly schreef:Snap niet dat sommige mensen hier paarden beschouwen als een oud stuk vuil maar kan ze toch niet overtuigen dus ach ja. Ik ga zelf alleen nooit een paard schoppen om welke reden dan ook dus het spijt me mensen.
noaenkelly schreef:Snap niet dat sommige mensen hier paarden beschouwen als een oud stuk vuil maar kan ze toch niet overtuigen dus ach ja. Ik ga zelf alleen nooit een paard schoppen om welke reden dan ook dus het spijt me mensen.
Tinky12 schreef:Mindim schreef:Touw met aan het uiteinde een halster doet ook wonderen.
Klomp werk overigens ook prima,nadeel is alleen dat je zeker moet weten dat je goedgooid
saskiakefie schreef:little_king schreef:Meen je serieus dat zwaaien werkt?
En die zweep is om te aaien?
Waar slaat dit op? Je moet iets als een paard je aanvalt en je hebt niks mee... Schoppen gaat je niet lukken zal ik je vast zeggen
emma_14 schreef:Ik vind het gewoon sneu als je een paard trapt wat er ook gebeurt. Er zijn zat manieren om een paard iets af te leren wat hij niet mag doen. Maar dat is mijn mening.
Ayasha schreef:als ze aanvallen ben ik ook eerder geneigd om zweep/touw flink te laten zwiepen.Dan houd je wellicht best twee voetjes op de grond, maar een trap is in wezen ook een aanval, en tsja, zo snel ik een achterbeen zie omhoog gaan in een trapbeweging.. hebben ze vaak al een trap vast..
Daar denk ik eerlijk gezegd niet eens bij na..
Nens77 schreef:saskiakefie schreef:Ja maar dat noem ik niet echt aanvallen...
Als ik hem daar niet voor afgestraft had, en voor hem aan de kant was gegaan, wordt het uiteindelijk wel een paard wat aanvalt hoor
noaenkelly schreef:Oke Mamamier ik snap je punt, vindt het alleen wel erg jammer dat je me overdreven vindt reageren terwijl ik gewoon mijn mening geef. Alsof wij tieners het alleen maar "zielig" vinden en er toch niets van snappen. Zo komt het tenminste over. Ik lees graag de mening van anderen zodat ik misschien zelf ook wat kan veranderen maar dan geef ik ook graag mijn eigen mening (en dan hoop ik dat ik misschien zelf ook anderen kan helpen). Snap niet echt wat daar overdreven aan is?