Petra had namelijk aangeven, van ons drie (mam, pap en ik) een goed team te maken, dus we moeten alle drie echt helpen bij het laden.
Maar mocht er nog iemand anders bij zijn, dan kijk ik die persoon even lief aan
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Romy_Riena schreef:Oké dat is jou keuze . Je kunt ook met een longeerlijn achter het achterwerk van het paard langs en dan trekken (Voor het paard duwen) dan duw je het paard er in.

cindybijl schreef:Romy_Riena schreef:Oké dat is jou keuze . Je kunt ook met een longeerlijn achter het achterwerk van het paard langs en dan trekken (Voor het paard duwen) dan duw je het paard er in.
heel lief bedoeld van je om te helpen, maar als je het hele topic door hebt gelezen begrijp je dat dit niet werkt!!!!!
Hiermee gaat het probleem niet weg en dwing je hem weer in de trailer.
mijn paard ging ook de trailer niet op, en ik zal je zeggen, deze methode werkt al helemaal niet!!
Vanavond gaat het allemaal goed komen met petra!
Als je niet weet hoe en wat met de regen, mail je petra toch ff om te vragen wat zij het liefste wil?
Lietje: je leest niet goed, silence is wel voor het halster, maar niet voor de manier waarop monty roberts werkt!
lezen!!