Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Welshcobfan schreef:er heeft hoe dan ook nog nooit een paard naar mij getrapt...ls ik een soortgenoot was trapte ik nog harder naar een paard als die vervelend was
Ga jij ook een paard negeren die bewust naar je trapt en je ook nog raakt? Vind ik heeeeel knap
KiWiKo schreef:de juiste hoe bedoel je (een trapper?)? een paard trapt toch niet zonder reden hoor, volgens mij..@ fiekhe, klopt ik ben geen soortgenoot en daarom moet het paard met mij respectvol omgaan, want ik kan het geweld met mijn broze lijfje niet hebben dat paarden onderling hebben
idd groot gelijk
en dat er nog nooit een paard naar jou getrapt heeft, heeft waarschijnlijk te maken met nog nooit de juiste tegen gekomen zijn
fiekhe schreef:KiWiKo schreef:de juiste hoe bedoel je (een trapper?)? een paard trapt toch niet zonder reden hoor, volgens mij..@ fiekhe, klopt ik ben geen soortgenoot en daarom moet het paard met mij respectvol omgaan, want ik kan het geweld met mijn broze lijfje niet hebben dat paarden onderling hebben
idd groot gelijk
en dat er nog nooit een paard naar jou getrapt heeft, heeft waarschijnlijk te maken met nog nooit de juiste tegen gekomen zijn
Citaat:de juiste hoe bedoel je (een trapper?)? een paard trapt toch niet zonder reden hoor, volgens mij..
ik heb bij Nadine Capellmann gewerkt en haar toenmalige toppurt Mylord stond iedereen naar het leven......... super beest onder het zadel, levensgevaarlijk op stal!

wsundayl schreef:Was blij toen mijn eerste pony door twee shetlanders op zijn plaats is gezet, (maar ja dan moet je ook niet als ruin, 2 hengsten proberen te dekken)
Riss schreef:ik denk dat je paard jou eerder zeer zal doen, dan jij hem!Ik heb wel eens gehoord dat als een paard je trapt, dat je dan terug moet trappen omdat ze dat in een kudde ook doen.
Maar ik zou het zelf nooit doen, gewoon omdat ik bang ben dat ik hem zeer doe
) hun moeten ook respectvol behandeld worden wij ook door hun
KiWiKo schreef:maar weetje dan hoe het komt dat ze daarmee begonnen zijn? want als er zoiets is,ligt het toch wel vaak aan de mensen die er ooit mee omgegaan zijn. het hoeft niet dat ze zoiets aangeleerd hebben,maar evengoed nooit afgeleerd /duidelijk gemaakt dat zoiets fout is kan een reden zijn. Het kan zijn dat ze daardoor onbetrouwbaar zijn, wat waarschijnlijk erg moelijk is om er weer uit te krijgen. Natuurlijk ontken ik niet dat het ook wel eens aan het paard kan liggen. ik had er misschien altijd moeten tussen plaatsen, beetje te rap geweest.mijn fout..Citaat:de juiste hoe bedoel je (een trapper?)? een paard trapt toch niet zonder reden hoor, volgens mij..
onee fIekhe?![]()
ik heb bij Nadine Capellmann gewerkt en haar toenmalige toppurt Mylord stond iedereen naar het leven......... super beest onder het zadel, levensgevaarlijk op stal!
ik heb jaren op handelsstallen gewerkt en daar zaten inderdaad paarden tussen die je niet kon vertrouwen.......
er zijn ZAT paarden die trappen zonder dat jij als persoon daar de aanleiding voor geeft

Ook tegenover mijn paard had hij er een handje van. Overigens was dat de laatste keer dat de smid haar paard deed, hij heeft het daarna geweigerd (en terecht) Citaat:want als er zoiets is,ligt het toch wel vaak aan de mensen die er ooit mee omgegaan zijn. het hoeft niet dat ze zoiets aangeleerd hebben,maar evengoed nooit afgeleerd /duidelijk gemaakt dat zoiets fout is kan een reden zijn. Het kan zijn dat ze